Sunday, September 14, 2014

Big 2 in 1 Partayyy

Assalamualaikum peeps!! ^^

Sehari sebelum p Broga, we olsss celeb b'day Dr. Lin. Nak dijadikan cerita, Sir cakap nak open table ngan geng GISO hari Khamis. 11/9 kan..?? Kebetulan b'day Dr. Lin baru ja lepas 5/9 hari tuh, plus setelah disurvey2, Dr. Lin sorang ja celeb b'day bulan September. Therefore, we decided to buy her a cake. Havoc!

1st selfie

Selfie on guy's side

Finally Dr. Lin arrived!! ^^

Depa makan khusyuk padat
Bhahaha
Kan..??



Tuan punya blog yang cun berama si pendek. Eh!
Aku memang x penah segan mengaku aku cun. Okbai. Hahahaha

Yayyyyy!!! Celebrating Dr. Lin's b'day


Punca taw b'day Dr. Lin sebab aku ada post sport-rim kereta Iman dengan harapan aku dapat as a b'day present next year. Hang rasa nak dapat ka sport-rim 1 tayar 4 rat tuh..?? Hahahaha. Hari aku post tuh, Dr. Lin cakap b'day dia. Hahaha. Timing cun kot!!

Again, happy belated birthday, Dr. Lin. Semoga panjang umoq, murah rezeki, hepi selalu, diperluaskan rezeki, dan terhindar daripada fitnah dunia & akhirat. Aamin.. ^^


 

Last Selfie!!
Dr. Lin need to go back. She has a class on 2 p.m.
Tata Sir! Tata Dr. Lin!


Jumpa post akan datang yang entah bila akan dipublishkan.
Hahahaha.

Mana p janji manis yang aku taboqkan untuk update pasai GISO..?? Tapi aku x update langsung. Semata post gambaq banner. Hahahaha. Sebab gambaq beribu-ribu-ribu-ribu. Aku malaih nak memilih. So current activities ja la yang aku post. Ni pung naseb ada waifai wifi.

Dasar tanam tebu tepi bibiaq!! 
Wkwkwkwk

Take care everybody!

p/s: Sir jeles paaa..., b'day dia x dapat kek dari we olsss..?? kkkkk


L.O.L,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment