Thursday, September 18, 2014

VARSITI SEGMENT via BH

Assalamualaikum peeps!! ^^

Sekali lagi aku menjelma dengan cerita gempak padat. Errrr. Bukan updatesssss GISO okehh.. Hahaha. Tengok banner dulu eh kat entri lama. Hehe. Peace yawwwwww!! ^^

Cerita hari niyh, sapa sangka geng GISO Aussie 2014 masuk newspaper!! Kan... Havoc sangat! Thanks Rehang sebab kegigihan hang p hantaq artikel kat BH. Mak bangga dengan kau nyah. 


Jeng























Jeng


































Jenggggggggggggggg



Tiada dalam gambar:

RAIHAN NASIR, The Writer

NORIJAN JIMIN, The Photographer

MUNIRAH AZMI, 
together with 'em yang ghalit padat dengan kamera DSLR digital purplenya
epik sangaddddd

gambaq beg aku ja yang ada. 
hahahaha
gambaq paling ataih, beg kelabu merah tuhhhhh.
sila cari beg aku.
kalaw tidak tobat kecik ati.
kahhhhhhhhhhhhhhkahkah

and this is the original photo for the varsiti cover ^_~

Bukan nak ceghita, nak habaq mai ja. Even hampa x tanya pun kan... Punca kami bertiga lost, sebab mesmerized ngan landscape UOW. Then tah macam mana tlajak sampai fakulti engineering. Advance sangat! Kan..?? Hahahaha.

Bukti aku ambik gambaq kat tempat depa lain ambik gambaq

Masa niyh aku ingat lagi. Aku cakap kat Iejan, walaw macam mana pun aku tetap nak ambik gambaq kat c2. Tapi sebab kami sesat jalan ke mana-mana tanpa haluan sirotul mustaqim, siap dapat call g tanya kami kat mana, maka Iejan x layan aku ataih sebab u olsss yang ramai2 tunggu kami. Aku wat muka kesian nak teyak pun Iejan x layan. Plus, hujan lebat gilosssss tym niyh. X maw kawan Iejan. Sadisssssss sangadddd! Sobs! Dengan rasa pecah hati berderai berkecai aku pun ambik laa tugu negara UOW uh. Nampak sangat nak suh aku p Ostrolia lagi sekali sebab nak ambik gambaq kat c2. Kan...??


Ok. Habeyh bercerita.

 --------THE END--------

See ya again,
for the next post yang x taw bila akan dipublish.
Bhahahaha.

Take care peeps!! ^^

Tatatatatatatatatatata

p/s:
nak kena open table sebab artikel rehang masuk paper
yaaaaaayyyyyyy!!


L.O.L,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment