Friday, May 2, 2014

netball craze

Assalamualaikum peeps!! ^^

Salam Jumaat barakah. 

Opss!! Sebelum uh..., SELAMAT HARI PEKERJA semalam dekat Mama & Baba. May Allah gain their strength to face their career. Aamin.. ^^

Ok. Nak start merapu cerita. Aku sebenaqnya bukan atlet netball tulen. Kira taraf aku sekadar cetak rompak aa.. Hat reserve, hat multi-tasking nak suh ganti tang port mana2 lam netball, aku laaa sebab aku pencinta handball weyh!! ^^<3

Actually aku malassssssssssssssssssssss cerita panjang. Dalam erti kata lain, cerita pasai netball niyh akan bersambung. X taw bila aku nak sambung tulih bagi habeyh. Mwahaha.

Take a look!


LIGA USIM

MANSAF

Sekian, terima kasih..
Jumpa post sambungan yang x taw bila nak update.
Doakan aku rajin.
Aamin..
Take care.
Tata!! ^^

p/s:
Happy belated 24th birthday to my cousin, MUHAMMAD AZRI BIN AHMAD


Semoga panjang umoq, murah rezeki, hepi selalu, kawen cepat, dihilangkan kebuncitan. Aamin... Kekekeke. Untong ahhh 1 Malaysia cuti sempena birthday hang.


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment