Tuesday, August 13, 2013

Tatin Iej

Assalamualaikum peeps!! ^^

Ok. Inchik blog aku bleyh dikategorikan sebagai berkarat. 

Ok. Inchik blog aku bleyh diklasifikasikan sebagai berhabuk.

Ok. Inchik blog aku bleyh dikatakan bersawang labah-labah.

Serius aku malas nak update ceritasssss. Kebetulan aku exchanged lappy dengan Amie. Lagi malasssss la aku nak update kan..?? kan? kan? kan? Aku banyak layan cerita lam lapetop ja dan aku sekarang dalam situasi writer's block. Pang! sedaih. 

Sebelum aku memulakan bicara panjang lebaq sekapoq sirih segala bagai.., aku selaku tuan punya blog mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada seluruh umat Islam di serata dunia. 

Dah stop. Aku bukan nak cerita pasai raya hari niyh.. Aku nak bercerita pasai Iejanggg a.k.a Norijan binti Jimin. Hari niyh b'day dia. 

Therefore, Munirah Azmi yang cun ingin mengucapkan...........


hang kalaw nak baca apa yang aku merepek tulih..,
 pandai2 aa nak zoom ka, 
bukak new tab ka apa ka.
 hahaha.

bawah niyh adalah beliau:


aku layankan saja kerenah budak sabah niyh..
MC Iejan
lulz!

p/s: cer raya nanti la aku update. heheh (^_~)V


Lots of love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment