Sunday, March 31, 2013

Plan B

Assalamualaikum peeps!! ^^

Disebabkan belon panas tengah dok b'sidang kat Putrajaya untuk tahun yang ke-5.., jadi kali niyh aku mengambil peluang untuk join sekaki.


Putrajaya aku mai!!

Tatkala aku sampai zon budak2 sangat meriah. Malangnya belon x dak.. So, melepas la peluang aku nak tengok belon Smurf.. -_- Dah la tetengah hari dah. Al-maklum la malam uh aku tidoq AWAI sangat2. Tu yang x bangun pagi uh.. *kwang soo theme song*

Disebabkan dah tengah hari (juga protes sebab belon x naik kat awan) perut b'getaq lapaq ok. Dan juga disebabkan dah lama x p makan sampai lebam kat Seoul Garden.., maka secara automatik decide p kat IOI. Puchong dah macam rumah ke-2. Pang!

Masa kami p orang dah meriah kat dalam uh.. Tanpa membuang masa, teruih terpa p ambik benda yang teringin untuk dilantakkan makan.


muka depa lapaq gila ok! hahaha

dah siap masak... jom makan!! ^^
ok. nasik goreng tuh kalaw kata masak kat SG gila menipu. hahaha

 iejan tidak lagi menghiraukan keadaan sekeliling..

 memang kalaw aku lapaq muka serius eh..?? kahkahkah

menggila dengan fairus

menggila dengan iejan

ok. mode mature..




dah siap kemas meja sket2.. moh kita gerak balik.

dear mar.., peace yawww sebab kena tinggai.. hehe

p/s:
sebab hang x balik g maka pizza tertangguh..
syafakillah yayang! ^^ <3

Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment