Wednesday, September 26, 2012

PRK USIM 2012 ~ saya pilih mengundi ^^

Assalamualaikum peeps!! ^^

Semalam seluruh IPTA mengundi, kan..?? Terbaikk ahhh.. Aku kononnya x maw p mengundi atas alasan malam nak mengundi tuh aku dah p memangkah dalam mimpi. Hahahaha. Sengal!

Okok. Sebenaqnya parlimen USIM steady ja.. X dak la sampai ada geng yang kena masuk lokap. Haha. Semua b'jalan dengan lancar. 

Nak kata aku jakun sebab p mengundi tuh.., x laa. Sebab aku pernah p mengundi masa dip dolu. Eh..., tapi sedikit jakun la sebab undi kat sini pakai komputer. Kahkahkah. Masa aku dip dolu sebijik macam PRU.. Pakai pensel, pangkah kena betui2 kalaw x undi rosak. Tapi kalaw undi pakai komputer niyh.., undi rosak ka..?? Haha.

CALON FSU PILIHAN SAYA:


Apa kata mereka......:




p/s: eh, rehan tadak gambaq! *kwangsoosong#np*

CALON UMUM feveret saya ~

mesti la aku mem'pertaruh'kan calon number 6

orang sabah haruslah pilih orang sabah jugak.. *=P

undi anda adalah rahsia. #apadahal


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment