Sunday, August 5, 2012

isu 35 - x salah beli dah

Assalamualaikum peeps..!! ^^

Semalam aku skodeng blog KAK GEE. Dia tulih epop ada sampul raya lagi. Ouch!! Nak kena p cari sebab taun lepaih punya spoil.. TERangkut yang Shinee punya. Apahal kan..?? Hahaha. *angkara KHJ new hair-style*

Actually aku ngantuk gila, tapi tetiba teringat entri beliau. Maka dengan sepantas kilat aku get ready. Kekeke.

Haaaa... Ni cover depan epop isu 35. Sebenaqnya aku bukan teringin sangat, tapi sebab sampul raya, b'kobaq-kobaq jugak. Hehe.

Ok. Rasa macam aku beli album SFS.

Yes for sure aku angkut yang sampul BIGBANG!! ^^
*tetiba semangat gila*

Aku senyum macam masuk ayaq. Aku rasa tauke kedai tuh memang kata aku gila lah!

Taun niyh ada 3 version ja. Super Junior, BigBang dengan group yang aku memang anti teruk. Kalaw aku kata aku STAND, paham seniri la group mana. Pui! X ingin aku mention kat blog aku.

Kat kedai tuh aku rasa 5 sampul SJ, 5 sampul BB. Adrenalin tetiba naik mendadak tengok sampul raya BB depan sekali.. Hahaaha. Taun lepaih aku nak li SJ, tapi TERbeli Shinee. Maka Taun niyh aku x beli SJ punya sebab hati aku konfiden suruh beli BB punya.. *Siwon-ah, mianheyo..*

p/s: rupanya jong kook x makan malam. erkk~ aku malam2 yang dok makan. hahaha. then, he definitely deserve great body figure. no doubt~


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment