Saturday, August 18, 2012

G-DraHeb

Assalamualaikum peeps!! ^^

Macam mana ramadhan hampa..?? Aku harap semua ok. Hmm.., hari ni last Ramadhan Kareem.. Sat ja ramadhan nak meninggalkan kita. Seriously aku rasa taun niyh cepat gila kita habeyh puasa. Semoga amal ibadah kita diterima oleh-NYA sepanjang bulan mulia niyh. Aamin..

Ok. Hari niyh jugak b'day my lil bro, SUHAIB BIN ISHAK.. ^^

Therefore,

Sanah helwah yang ke-20. Semoga panjang umoq, murah rezeki, hepi selalu pak wan.. ^^ Ingat na.., nombor hang la niyh dah b'tukaq jadi 2. Ketahuilah.., cabaran bila dah masuk angka 2 sangat hebat. Aku doakan yang terbaik kat hang!!

p/s:
aku kompem kalaw b'day dia isok memang melompat la..
sekali dengan raya. haha

Dan kenapa aku post title G-DraHeb..??

Sebab hari niyh pun b'day leader Big Bang.. G-Dragon..

Kira GD + Suhaib jadi la G-DraHeb. #apadahal kan? hahaha

Happy 24th b'day GD.. ^^
It was my first time post bout u &really in love with BLUE lyrics..
Stay health! Stay cool!
VIP love you leader!!

p/s: adik, dit raya aku kaler kuning na.. hahaha


Love,
munirahazmi ♕

No comments:

Post a Comment