Monday, June 18, 2012

Senyum, x perlu kata apa-apa..

Assalamualaikum..!! ^^

Wah, wah, wah!! Sok paper 2nd last sebelum aku balik beraya sementara tunggu last paper, 29/6 nanti.

Rasa macam malas dah nak pegang buku.. Cewahhhh!! Hotak aku kan? Heheh (^_~) Aku dah x mampu nak pegang buku sebab tiket balik kampung isok dah berada dalam genggaman.. Oh my!! Beta x sabaq nak balik rumah!!

Terbayang-bayang bendang terbentang nan hijau.., udara segar yang disedut setiap kali balik rumah tok terutamanya.. Oh, heaven!! ^^

Cepatla.., aku dah x sabaq. Nak balik.., nak balik... *padahai baca buku x habeyh lagi*

Semangat dah naik.., baiklah saya p baca buku. Malam niyh x tidoq x pa.. Sok qada' dalam bus. Chantek ah!!

p/s: malam terakhir di KK1 *ayat mesti kena over!! *=P


Love,
munirahazmi

4 comments:

  1. Terlmapau over! jeless bak ang hahaha

    ReplyDelete
  2. kata x jeles.. puiiii.. kalaw nama anak jati kedah memang jeles lah walapun kata x jeles! hahahaha

    ReplyDelete