Thursday, February 9, 2012

Home Sweet Home

Assalamualaikum.. ^^

Ewah3.. Dh 4 hari aku smpai rumah baru aku nak mengkhabarkan, nak mengisytiharkan aku kini sudah bertapa di Marina Palace *ayat nak over sedia*

Gila penat. (@_@) First pengalaman drive dari Nilai ke negeri Kedah Darul Aman nun jauh di utara. Sebelum balik p ambik barang Kak Chaq nak kirim kat Jauzi kat rumah depa kat Semarak (berapa banyak kat aku tulih daaa..)

B'tolak kuaq i mean tol first Jalan Duta pukui 11 pagi sampai Kedah kui 5.30. 6 jam setengah dah sampai rumah. Mama ngan Baba kata "Bawak berapa km/j..??" Teeetttt.. *=P

.. also, thanks to my co-pilot, pak wan Suhaib.

Sep bek ada dia.. Kalaw tidak boboiboy aku kompem tersadai kat KK1. Perghhhh... Memang meroyanlah aku. Hehe. Thanks beb!! Jasamu dikenang ^^

Bila dah ada kat rumah.., bobiboy tawadhuk x kuaq p memana. Erkkkk~~ Kat Nilai kemain.. Merata kau gonjeng!! Hehe (^_~)V


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment