Wednesday, February 29, 2012

February 2012 ~ Last Day

Assalamualaikum.. ^^

4 tahun dah kembali lagi.. World Cup?? Yayyyy...!! Aku mesti sokong Brazil sebab ada Kaka *mata jadi love*

Weyyy!! Jangan over bleyh ak..?? Tulong jangan nak pulun sebab World Cup 2010 baru ja setel 2 tahun lepaih.

Apa aku nak cita la niyh..., this year adalah tahun lompat si katak lompat. Tahun niyh which means ada smpai 29 haribulan.. Hat tu ja pun.. Hahaha.

Sudah2 la melalut, mengarut wahai tuan blog kesayanganku..

Ok. ok. Sebenaqnya hari niyh aku nak habaq, my beloved ring dah jumpa setelah 2 hari aku terpisah dengannya.. Weyh..., cincin ini telah 2 tahun bersama aku ini bermakna sudah 2 tahun aku engage ngan Siwon Choi daripada aku semester4 kat Kuis. Rasa nak teyak oo sebab cincin ini 'terbang' lalu hilang entah ke mana... (T_T)

Teringat plak time aku dok mengarut ngan Suhaib.

Aku: Oo.. Sapa hat pakai cincin emas ja kira bertunang aa. Habeyh aku hat pakai cincin silver niyh pun kira bertunang la..??

Suhaib: Cincin silver cincin janda..

Erkk~~ (@_@) Harem tui!!

Ni semua Qibtieyyah punya pasai.. Lam DKF aku dok sebelah dia.. Dia plak dah macam nak menyengguk. Lalu aku pun angkat tangan kiri untuk 'menibai' bahu kiri dia. Dan.................., cincin tunang ini terlucut dari jari i!! Bak kata Hanis budak bilik aku.. Akak, tu tandanya dah kurus Rasanya kena Ainuddin kat depan aku sebab dia macam tersentot then dia pegang bahu kanan dia seiring 'cincin terbang' aku berdenting lalu hilang!!

Pas habeyh kuliah uu aku t'bongkok2 dok cari. Iejan, Yam, Ferus ngan Rehan memang aku kerah suh cari. Malangnya x berjodoh. *ayaq mata btakung*

Then hari niyh after kelaih aku cuba menyelinap masuk DKF. Ok. Ada 3 orang sunbae dok discuss apa tah setelah aku wat pengesahan. Heheh. Misi mencari. Ferus, Yam ngan Rehan aku tinggai di belakang. Hahaha. Finally setelah berpulun bergiat mara cari.., jumpa weyh..... Row mana aku x perasaan plak. Kekekeke. Saya bahagia balik!! Naseb Siwon tataw.. Kalaw x mampuih aku nak menjawab.

Sebenaqnya aku nak cerita hat tu ja.. Hehe. Benda yang wajib aku ada di mana2 jua aku berada. Jam ngan cincin.


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment