Friday, December 2, 2011

KARMA

Assalamualaikum.. ^^

Baru sampai balik teruih aku on Mr. Lappy hat sedia stand by untuk nak menceritakan pengalaman p mock trial tadi. Series aku penat gila gelak.. Hahahahaha.

First of all.., pengakuan berani mati la. Ni first time aku p mock trial. Puhaha. Aku taw mock trial tu apa sebab dolu Leya roommate aku pun terjebak gak ngan aktiviti niyh. Bila dia cita.., aku dah dapat gambaran. Dulu banyak ja mock trial kat Kuis. Tapi 1 harem pun aku x p.

Tapi kali niyh bila aku terpandang ja poster....,

aku rasa macam, "Ni wajib p niyh..." What goes around, comes around. Dah macam lagu Justin Timberlake yang menjadi kegilaan aku masa form 4. Haaa. Tu musabab ke-2. Hahahahaha. Eh, memang series aku letak high expectation bila tengok poster niyh.

Aku ajak Iejan p. Aku dah penat reja tidoq awai ja tiap2 malam. So, aku pun decide jom kita merayap p tengok mock trial.

Ni tix aku.. 0003.

Weyh, nak masuk p tengok pun kena RM5 ka..?? Aiyoo.. Der.., masuk toilet pun kena 2 kupang.. Tu pun la ni jadi 3 kupang dah. Haa.. Hehe.

Aku tpkiaq. RM5..?? Wuiyoo.. Apa citak.. Then bila nak masuk dapat goodies beg yang ada..

marshmallow ngan pen..??
*lagi 3 marshmallow dah bertapa lam perut*

ngan lil book niyh..
kira ok la.., RM5 ada benda2 ni semua.. lau dak hangin gak aku..

jom check casting before aku cita dengan lebih lanjut

@

@

@

@

@

Depa niyh memang sporting habeyh.. Mwahaha. Terbaikkkk..!!

Tema dia pasai black magic. Aku malas nak tulih sinopsis ceta niyh...

Antara ayat2 hat aku keraih perut gila:

"Saya..., saya x bsalah.. Takkan la saya nak bunuh isteri saya.. Saya sayang sangat2 dengan isteri saya.. X kan Yang Arif x sayang isteri Yang Arif..??"

"Ek hem.. Saya single lagi.."

"Kenapa Yang Arif..?? X laku ke..??

-------------------------------------------------------

"Mana hardernya..?"

"Harder..??"

"Tadi kemain cakap bahasa inggeris.. Pengeras pun x taw.."

-------------------------------------------------------

"Saya nak simpan perempuan simpanan watpe.. Duit simpanan lam bank pun saye x de.."

-------------------------------------------------------

"Nama saya Dr. Dahlia.. Nama penuh Dr. Dahlia Bukan Sekadar Bunga.."

-------------------------------------------------------

"Encik Sam.."

"Sebut betul2 nama saya, Samss..."

-------------------------------------------------------

Iejan punya tix dah hilang sebab dia dpat lucky draw. Hahaha. 0002. Memang masa depa kata ada lucky draw, aku ngan Iejan gelak dah.. Jangan nak berangan la nak dapat. Tengok num tix la.. Kakakakaka. Tup2 last number, number Iejan. Terkekek-kekek aa kami dok gelak. Hahahahaha.

Jam Karma uu...

Habeyh kui around 11.20 11.30 cm uu la... Rasanya dapat komen elok sebab aku tgk audience x tinggaikan hall sampai habeyh...

I'm looking forward mock trial next semester... Weeeehuuu.. ^^


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment