Saturday, December 10, 2011

explore ka merayap..??

Assalamualaikum.. ^^

Wohhh!!! Hari niyh sangat bahagia.. Makan fully sponsored by Siti Naseha. Kekekeke.

Actually hari niyh ada gotong-royong. Series penat gila aku gotong-royong. Lepas gotong-royong blah aa.. Dpd hari Khameh retu Seha dok hingaq nak breakfast kat McD, plus dia nak support aku. Hahaha. Fine.. Aku on ja.. Heheh. (^_~)

So apa g.. Big Mac sorang sebijik...

Huuuiiii... Nikmat gila. Tambah2 bila ada orang belanja. Sedap dia lain macam. Hahaha.

Muka jadi bercahaya sebab bleyh makan free..

Besaq gila hang kena nganga... *sila practice menganga mulut seluas2nya* Ya la.. Selalunya kalaw kat McD aku layan prosperity burger ja.

wat teruk bleyh makcik neyh.. aku ngapp steady ja.

Dah habeyh tuh.., misi nak cari car wash.. Kucing mana tah yang telah mencorakkan tapak kaki syomel b'deret kat depan reta. Reta orang lain hang x maw p wat art work plak.. Saja kan.. Mentang reta aku kaler hitam.. Saja nak bagi nampak tapak kaki hang tuh.. Kucing oh kucing... (T_T)

Malangnya x dak car wash (cakap ja la aku yang x taw). Ta'ain besa kata kat aku dolu kat masjid depan uia punya cfs nilai tu ada. Aku p skodeng masa otw p McD tu x dak la plak.. Nak balik teruih ka..??? Oh tidak.. Seha nak balik, reja banyak dia kata. Tapi dalam masa yang sama x maw balik.

"Kalaw balik pun aku nak tengok cite jer.." Apa daaa... ~~

Last2....

"Jom p cari jalan Nilai 3.."

Aku memang tketaq nak beli angry bird kaler merah lama dah..

Yeahhhhhh!!! Jumpa kot!! Walaupun ikut jalan jauh. Lantak laa... Asaikan sampai.

Last2.... (last2 lagi) yang ni yang aku beli..

eh, mana lagi sebelah telinga hang..??

Hehe. Aku sangat suka The Smurf. Comey kot!! ♥ ♥ ♥ Dah x dak sapa nak realisasikan plush toy hat aku suka.., aku beli sendiri ja la. *=P Hahahaha. Smurfey, lepaih niyh kalaw ada kucing2 hat nak wat corak kat reta tulong halau naa.. Dok lek lok lam reta tu. Jangan buaih..

Asainya aku nak li Papa Smurf. Tapi x dak la plak. Papa smurf kan snow cap ngan seluaq dia kaler merah.. Senang sket nak jaga.

Aku dah pesan banyak kali kat Seha, pakai seat belt. Kalaw kena saman sebab x pakai seat belt dia yang bayaq sendirian berhad. Aku x campoq. *ciri pemandu berhemah & skema*

p/s: thanks beb!! belanja aku.. ^^

p/s: fairus, aku dah ambik gambaq burger.

p/s: zupal, aku jumpa nilai 3 ok.... hahaha


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment