Wednesday, December 7, 2011

Dah keluaq..??!!

Assalamualaikum.. ^^

Woi..., tangan rasa terhegeh2 nak menulis, mengetuk keyboard.. Tapi idea sepatah harem x keluaq walaw kuhantuk kepala kat dinding konkrit.. (T_T)

Serius rindu gila kat baby blog.. Huhu.. I mintak maaf sebab lama x menconteng u..

Actually x dak apa yang menarik aku nak tulih.. Cuma tajuk entri macam poyo.. Hahahahha. Apa yang dah keluaq..?? (sila wat muka bajet terkejut. kekeke)

Entah angin apa yang melanda... Monsun barat daya barangkali.. Hahahaha. Hari ni aku mimpi apa pun aku tataw.. Setelah sekian lama x bukak e-wadi.. Hari niyh aku p bukak..


Skrol...


Skrol...


Skrol...


Eh..?? Klik!!

Tadaaaaaaaaaaaa...

Aku dah bulatkan perkataan keramat.. SUKACITA. Haaa...

Dengan itu aku post jadual exam aku 2 minggu awai.. Hahahaha (gelak maksud apa aku pun tataw)

3/1/2012 - Selasa; 2.30 p.m.
LCA 1012
AL-MADKHAL ILA AL-FIQH WA AL-FATAWA

Pergh hang.. Subjek Dr. Azman hari 1st exam.. (O_O) Tbuntang bijik mata aku naseb x tsembui keluaq ja.. Hafal, hafal, hafal, hafal, hafal.....

4/1/2012 - Rabu; 2.30 p.m.
UBA 1042
BAHASA ARAB II

Ustazah Fatimah yang strict bagi markah..?? (@_@)

6/1/2012 - Jumaat; 9.00 a.m
UBE 1022
BAHASA INGGERIS II

Sir Akhdiat yang santai... Adakah dia jugak strict..??

9/1/2012 - Isnin; 9.00 a.m.
UTA 1012
TAMADUN ISLAM & TAMADUN ASIA

Mampuih dah aku.. Baru baca 2 muka surat, aku dah zZzZzZz

10/1/2012 - Selasa; 2.30 p.m.
UTA 1082
TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI

serabai (#_#)

13/1/2012 - Jumaat; 9.00 a.m.
UTA 1062
HUBUNGAN ETNIK

*pecah pala*

oh, jadual saya sangat padat, ketat, x menyesakkan dada. tapi ok la.. habeyh seminggu awai.. kedah......., tunggu aku balik......... eleh, pastu kena mai balik sebab ada alsp ngan elsp.. (T_T)

Nampaknya kelam dan gelitalah harapan i untuk balik rumah masa study week.

_SEKIAN_

#untunglah kau tengok jadual exam AWAI GILA..

Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment