Monday, November 28, 2011

Convocation ~26/11/2011

Assalamualaikum.. ^^

Aku telah p 'bercuti' kat KUIS selama 4 hari 3 malam. Start dpd hari Rabu sampai Jumaat. Haha. Sangat best!! Ini adalah kerana aku konvo hari Sabtu lepas.. Horeyyy!! Horeyyy!! Finally aku berjaya gak nek stage. Kekekeke. Terbaikkk.. Hahahaha.

Kami p naik BMW 7 Series tren. Aku, Seha, Syida ngan Tika. Apa tugas hari Rabu..? Bertungkus-lumus p cari jubah. B4 that kena p ambik cop kat OSC. Jumpa la hat jaga kaunter tu, Hafiz Uzair. Haha. lama aku x mengadap dia yang suka kerek kekadang. Hahaha. Then ada plak orang kata, kalaw nak ambik jubah kena isi borang graduat amenda tah.. Dah sepasai nak p isi.. Ngan PC jammed, sep bek abang kat cc sudi bagi PC khas. Ha3.

Aku jumpa Dayah, Zarr, Shitah, Ubai, Syaket, Erah.. Best.. Lama x jumpa seyh.. He. (^___^)

(0_O)

Muka bataksss Naseha bila dapat beg konvo. Hehe.

Then hari Jumaat, ada rehearsal. Aku ingat semua nek stage, tup2 ada laa dalam 20 orang. Baru nak gampang test bakat catwalk ataih stage. (>_<)

ouchhh!!! i missed this twin soooo much!!
(muka aku hitam gila dowww, sep x macam arang ja)

Before naik stage.. (stage jugak yang aku pikiaq)

Agak tekanan laa.., jubah simple. Ngan kena pakai list ataih kepala. Hahahaha. Tapi macam lawa laa, sebab seragam. O, oh.. Nak kelebet tudung niyh sejam.. Memang penat gila!! Hahahaha. Naseb Seha x reyau ja. Kakakakaka. Disebabkan jubah simple gila..., tanpa ada list kat depan, kami mula la merapu rapan. "Weyh, ambik lipstick then kita lukih corak. T basuh pakai Dynamo la.." Hahahahaha. Bajet cam Natasha Hudson. Kekeke.

Woi, Naseh, tudung hang memang wat taik. Hua3.. *=P

got this from Leya... Lololo (^_^)

..and i got this from Mama & Baba.. ^^

Keluaq masa dok jalan nak p hantaq form gambaq stage, aku dok gelak ngan Seha.. "X dak kaa, mamat2 mana nak bagi bunga kat kita..??" Hahahahahahahhahaha. Aishhh..

Malas nak upload photo. So, yang ni ja la.. Hahahhaha. Btw, thanks kat semua yang wish congrats kat aku via FB or phone. Thank you sooooo much!!

Sapa yang x bagi hadiah g sila text kat aku, t aku bagi alamat. Hua3.


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment