Saturday, October 29, 2011

MUAT ka niyh..?? (#_#)

Assalamualaikum..

Hari ini dalam sejarah.. Aku bersama2 bebudak lain seramai semuanya 83 orang kena ambik test Arab untuk drop subjek Arabic Language I and II (tapi x sampai 83 orang pn sebenaqnya)

MUAT tu apa..??? Sebab Muat lam bahasa kebangsaan Kedah aku.., muat tu maksud dia celuih. Hahahahaha. Okes.., yang sebanq2nya.., MUAT niyh Malaysian University Arabic Test.. Tapi kami ni bukan ambik exam MUAT. Sebab kami ujian kelayakan ja.. Tapi aku n the geng galak dok kata MUAT sebab fully Arabic questions. Heheh.

Hampa nampak pensel 2B bawah niyh? Sila nampak.. Kalaw dak aku rasa x lama dah. Teeeeettt.. Hahahahhaha. Gurau aa.. Jangan emo bebeh... *=P

Fuiiiiyooooooooo... Dapat pensel Staedler.. Jangan wat main!! Nak beli sebatang RM1.50 maw ada gak. Mahai oo.. Semangat waja gila. Mula2 nak pakai pensel picit aku tu ja. Tup2 depa bagi pensel niyh. X jadi aku pakai pensel picit kesayangan aku. Hahahaha. Woooo.. Lama x pakai pensel kayu. Hehe.

..sampai la tetiba....,

"Sila kembalikan pensel tadi setelah anda selesai jawab soalan. Jangan ambik ye.." Hahahahahaha. X ka sakit ati. Hahahahaha. Memang gelak gila laaa orang kata.. Kekkeke.


Pensel dah dapat 'free' apa g. Jawab aa hentam saja jawab la labuuuuu

Band 5 ka, Band 6 bukan soalan utama.. Yang utama.., hang besa ambik dak test niyh..?? (senyum kerek) hahahahaha. *gila*


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment