Monday, October 3, 2011

BERTEKAD TERBILANG~

Assalamualaikum.. ^^

Semalam kami ada program kat USIM. Eh berapa post dah aku dok ceta pasai campus life niyh..?? Ada sapa2 rasa mood dia macam muka Kim Sun Woo kat bawah niyh setiap kali baca post aku..??

*muka busan gila* hahahahaha

Lantak la kalaw hampa buhsan pun nak baca cerita aku.. Yang pastinya.., tanggungjawab aku kat baby blog x terabai. Sebab aku sayang gila kat baby blog aku.. ♥

Ok. Ok. Semalam ngan kelmarin ada program untuk 1st year student (ok.., aku junior kalaw ikut kad matrik ja eh.., kalaw ikut umoq senior dah naa..) Adushhh.. Rosak plan nak mengorat tidoq. Geram oo.. Weekends kena p program. Hehe.

Kami kena p kat STN a.k.a Stadium Tertutup Nilai. Disebabkan aku dak first year.., so aku pun kena la nerd sket. Hehe.

Masih ingat lagi kepada dia..?? Ceha roommate aku masa kat Kuis dulu la.. Heheh. Alhamdulillah.., masih berjodoh untuk bersama walawpun lain blok hostel. Hehe. Makcik, tudung aku jadi, hang x jadi. Hahahhahahahaha. Orang kalut dok tunggu Mercedes bus, kami dan g gampang ambik gambaq. Morning aura.. Kena la energetic. Heheh.

Lam stadium mesti la kena jumpa Syida. Lau dak satgi mesti dia teyak (T_T) Kami semua dok KK1. Dia ja dok KKAA. Cian Syida. Aku harap dia ok. Semoga dapat tukaq masuk KK1. Aamin.. ^^ (Lawa ak jam RM8 aku? Hahahhaha)

Kami ex-Kuis.. ^^
Seha, tuan baby blog, Syida, Kak Fa

Harap maaf, muka hang x nampak semua Kak Fa. Hehe. Rasa stres, tapi hepi sebab bleyh dok bergelak gumbira sesama kami. Kekekeke. Hat tu ja la aku nak habaq pun.. Heheh. Dulu rasa nak teyak ja dok sini. Tapi bila ada ja depa semua, rasa hilang sket sakit rindu kat Siwon Choi family. Semua bergantung satu sama lain lam nak hepi.. ^^

Dialog ngan Ayah & Papa memang terbaikkk!! Best gila..!! (padahai tidoq lagi banyak rasanya.)


Love,
munirahazmi

2 comments:

  1. should i say annyeong or annyeong hesayo to you? heheh!

    ReplyDelete
  2. hahahahahahha. i prefer anneyong.. not formal.. hehe (^_~)V

    ReplyDelete