Monday, May 2, 2011

Huh??!!

Assalamualaikum...

Hari ni berita tergempaq........... Sep bek ada Facebook. Hahahahaha. A click!! And i got the news.. *;)

Tapi saya bukan stalker......................!! Tidak sama sekali. Hal ini kerana saya suka baca status kawan2 saya dekat home.

Jeng3!!! ------------------------------>> Tkjut!! Aku x dengaq pa2 pun..., tengok2 dia dah tunang. Hehe. Memang nak kena sekeh niyh. Dushhhhh!! Hang ni menyebok la Munie.. Hahahahaha *=P

Who is she..??

Ni Kak Annur.. Kak Annur mana..?? Annur Shuhada binti Omar. This kakak was my roomate masa aku form 2 dulu. Kekekeke. Bilik Ilmiah. Semalam Kak Annur b'tunang.. Whoaaaaaa!! Sangat excited bila aku tjumpa pic tunang dia. Hehe. Tak sat aku interview Kak Annur.. Heheh. Baru la aku taw... Pilihan hatinya a.k.a that abang name is Zulhasrul Izwan bin Zulkifli.

Ahhh~~ Kenapa aku pulak yg berbunga2..??? Kekekekeke..

Mama, Munie nak kawen jugak.. taun depan 12/12/12. Wargh3.

Btw sis.., congrats!!! <3


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment