Wednesday, May 4, 2011

*=,(

Assalamualaikum.... *=,(

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Tetiba aku sedih... Seriously..

Ni semua angkara application bengong tu... X pasai jadi semak wall fb aku. Main kasaq aa lau nak pkena tahap teruk bagi semak wall aku.. Dah la aku x suka recent activities tjengoi kat wall fb aku.. Lengoh tangan kot aku dok padam..

Ditambah plak ngan item yg aku order x sampai rumah.. Lagi aku nak teyak... Der.., kalaw tunggu 3 hari aku x kesah.. masuk hari niyh 13 hari. Diulangi..., 13 hari!!


This is my item.. Aku kalaw stokin besa hat aku dok pakai tu aku sama sekali x kesah. Ni tbuntang pic Siwon. Memang aku panaihhhh aa. Aku akan trace sampai dapat. Benda aku, harta aku..., by hook or by crook kna ada kat tangan aku.

Aku sama sekali x marah kat seller.. Sebab 3 kali aku wat confirmation ngan dia. Aku tya dia betui dak dia hantaq kat alamat aku. Yes!! Definitely..

Hmmm.., The best ever part..., aku check tracking code.. Memang sampai dah kat bumi Aloq Setaq 22/4 lepaih.. Masalahnya.., kenapa x sampai kat aku..?? KENAPA?

So..., salah sapa..??

Ke mana stokin saya......????????

angry mode,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment