Tuesday, April 26, 2011

One Fine Moments...

Assalamualaikum...

I'm back... (^_~) Like usual.., having a date with my beloved baby blog. Hehe. Baby blog.., saranghae!! <3 <3 <3

Hari ni aku nak cerita pasai my cousin. Aaaaa!!! Kenapa perlu Iman glamer kat blog aku..??? Ya la... Dialah tempat menghilangkan tahap kebosanan aku yang melampau... Sekarang dia dah chow..., kembali ke universiti terchenta untuk meneruskan perjuangan Master. Iman-ah.., mabruk alaik!! Doa aku masuk u sama. Aamin...

Banyak kali Iman teman aku p wat urusan bisnes... Hahahhahahaha. Bisnes la sangat.. Kekekeke.

Okey.., ni 1st time date ngan dia. Kami p mana eh..??? Haa... Aloq Staq Mall. Post yg lepas ada aku tulih..., entri happy day ka happy ja kot kalaw x silap. Saja dok p merewang keliling.. Satu perangai kami dua orang niyh..., kalaw p AS Mall wajib pkena cool blog.. On the way balik.., mentelaah Reny Ayam Goreng. Hahahaha. RM 1/ per piece. Kekeke. Biasanya kami akan beli 10 ketui.. Sorang 5 ketui.. Perghh.. Layan. Kadang2 nak gelak jugak. Perut boya apa.. Hahahahha. Port ayam goreng uu kat KUIN la... Kekekekeke.

Date yang kedua... Habeyh x dak benda kami tpkiaq nak naik Menara Aloq Staq. Kekekee. Best apa... Lama x naik. Aku last naik dulu masa Standard 6. Hahahahha. Lagipun tiket harga RM6 ja... Apa salahnya... Tapi bengang nak mampuih!! Tutup!! Depa tgh ada problem pasai apa x taw. Dulu renovate..., la ni prob lain plak. Huwaaaaaaaaaaaa...


Last kali demi nak menghilangkan hangat ati.., kami teruih p Pacific Telok Wanjah. Hahahaha. Masa tu tgh clearance stok. Apa g..., tibai ambik kasut sorang satu. Then duit lam dompet pun semakin nipis... Sob3.


Ni pic second last p dating before beliau kembali ke UIA semalam. Selalu lepaih p setel bisnes.., kami akan naik City Plaza a.k.a CP (port anak2 remaja sekolah p jumpa bf, gf) Kami suka dok naik makan kat food court. Ada 1 gerai kakak tu. Dia juai semua yg berasaskan sup. Favourite kami mesti laa kue tiau sup. Aku makan mesti ngan kiwi juice, Iman ngan blackcurrant juice. Hahaha.

Last day p dating.., ingat nak p pkena cool blog lagi... (dah pakat2 addicted). Tapi cancel sebab banyak benda nak setel. Naik CP lagi.. Kekekke.

Aku: Wey..., nak makan kue tiau sup lagi ka..???

Dia: X maw... Aku nak nasik.

Last kali menu last berubah (bersempena last dating gamaknya.. hehe) Kami blasah nasik goreng ayam. Aku minum white coffee ice. Gila punya pekat. Kawwwww punya. Drooling~~ Iman ayaq oren. Tah hapa2 padahai orange juice tu x penah ada lam senarai favourite drink dia. Kakakakakaka

My pupu niyh.., lau jalan x reti berenti dah. Perghhh.. Lengoh kaki aku walawpun pakai kasut flat. Kalaw aku pakai heel.., mau teriak dah aku rasa.. Betis tcabut. Hahahahaha. Dia sangat suka cari shawl.. Penin aku!! Kakakakaa.

That's why masa kami dihabeyhkan sebagai manusia yg x dak kerjaya. Ohh.. Selamat berjuang kembali bebeh.. Gonna missed u. Banyak g plan hat x menjadi. Huhu~~

One more thing!! Kalaw aku p tidoq rumah dia..., teruk la aku diprovok.. Urghhh!!! X tahan.. Hahahahhaha. Dush3!! Rasa menang aa wat cni kat aku..???

Iman!! Aku tengok Marry Me Mary x habeyh g. Hang tabah no.. Aku wok p cd retu.., hg belagak juai mahai x maw tgk lagi.. Kekekeke. Padan muka!!


Till then.. ~~

Iman...., thanks for being my driver. Kekekekekke. Thanks for every sweet moment. Love you.. Take care der dok sana.. Jangan dok p merewang ja. Eh!! Tapi kalaw p jenjalan.., kenang daku di bumi Kedah Darul Aman sama. Hehe.

p/s: supposed panggey Kak Iman because she's 24 years old. but i'm feel really awkward.. kakakaka. tapi hampa sumua kena panggey dia Kak Iman taw. aku ja special kes. hehe.

Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment