Tuesday, March 29, 2011

Happy (^_~)

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. (tolong baca dengan gaya pembaca berita na... hehe)

Hari ni hepi kot!! (^_^) Bleyh p walking2 ngan my pupu, iman-chan.. (menyebok plak masuk lam blog aku.., dah la tadi dia provok aku habes2an. urghh!!) Kami p Tesco ngan Pacific ja pun... Tolong jangan membayangkan lautan pasifik kerana Pacific yang kami p adalah shopping mall.. Gagagagaggaa.

Ah-haaa... Baru hari ni aku berpeluang try cool blog. Aku taw pun sebab Munawwarah kata yummy2. Dulu masa mula2 Munawwarah kata cool blog..., aku ngat blog tempat dok tulis cm baby blog aku ni ha... Hampeyh hg, Muna... Hahahahaha. *=P


this is my first time try cool blog. omo!! sedap kowt. in love with my vanilla oreo.. (^_^)
iman pilih mocca.. (org tua mmg cm uu) hahahahaha *=P


I'm ELF!!

Ni majalah ka..., apa ka.. aku x taw. Super Junior Poster Eksklusif.. Pasni mmg aku attack kedai tu laa lau p Aloq Staq Mall.. (^^,) Suka3. Cerita dia.., aku melintaih dah kat depan kedai tu.. Tiba2 mataku menangkap perkataan SUPER JUNIOR dari ekoq mata aku yg memakai spek.. Haaah.. Apa g..??? Reverse balik.. Hahahahahhaa. (hepi3)

Sangat hepi... Mula2.., aku tuju sapa agak2 hampa..??? Sapa2? X dengaq.. Apa dia..?? Haa... Hampa memang terer. Kekekekekke. Yeah... SIWON!! Thumbs up sebab terer jawab.. Hehe.

Perghhhh... Menggelabah aku Siwon x dak lam tu.. X bleyh jadi.. Aku beli x dak pic Siwon... Memang x puaih hati.. Duhhh!!! Tapi aku pujuk hati aku.., cool. Cool. Ada punya.. X kan depa nak miss pasai Siwon.. Sabaq Munie. Sabaq. Hang ni menggelabah x tentu pasai.. Siwon x jumpa pasai hg tlajak hepi.. (memang pun...) Hehe. *=P Last kali aku jumpa la pasai my hyung.. Apa lagi..., tabiat besa la..., scream. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! (Iman stres. hahahah. padan muka hang!! *=P)


p/s: nak wat cna.. kalaw sebut pasai Siwon mood aku jadi lain macam sket. hepi tlajak. kekekeke

Love,
munirah azmi

No comments:

Post a Comment