Saturday, March 19, 2011

CONFESSION

Kenapa tiba2 wujud tajuk entri seperti ini..??? Hahahahahahaha. Ni semua gara2 Nan. Nan kata kalaw bkenan, gtaw ja la. Then suh insan tersebut masuk minang. Wargh3. Keraih perut aku.. Itu bukan caraku sayang.. Hehe.

Drama start..................................

My dear Choi Siwon..., I love you. Marry me... (Wargh3. Pelik gilaa..)

Kalaw dia kata I do... X pa gak. Kna dia kata I won't..??? Gila malu.. Hg gila apa Nan.. Hahahahahah. Therefore..., aku mmg salute lelaki yang melutut sambil pegang cincin platinum (platinum jugak hat aku sebut. hahahahaha) confess perempuan.

Will you marry me, sunshine..?? (Ouuchhh!!)

Wuaaaaaaaaaaaaa... Mesti dunia ni aku yang punya kan? Hehe. Bravery always with men. Why..?? Sebab bila depa wat confession.., belum tentu ada perempuan yang terima depa. 50-50. Depa berani berhadapan dengan kemungkinan diterima atau kemungkinan direject. Lelaki yang macam ni ada keyakinan. Thumbs up!! (^^,)

Oleh itu..., kepada Cik Musliyana Salma.., sampai kiamat pun lau hg suh aku wat confession kat mana2 lelaki.., aku x wat. Gagagagagagaagagaga. Mungkin aku x sehebat Khadijah Khuwailid yang melamar Rasulullah... Tapi aku cuba untuk berubah ke arah yang lebih baik jika aku dilamar oleh seorang lelaki yang serius dengan kata hatinya. (^_~) cewahh~~


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment