Thursday, March 17, 2011

Cameron Highland 2nd Version

Salam...

Lengoh2.. Baru saja sampai rumah.. Alhamdulillah... Perjalanan selamat. Mula2 Mama ngan Baba aku plan nak p Terengganu.. Tapi setelah mengadakan perbincangan..., cancel. Kenape ye..?? Sebab jalan nak p blah sana menggereunkan la... I x suka... Tambah2 kalaw kna lintas Empangan Kenyir. Aku selalu bayang kalaw tym dok atas jambatan tu..., tiba2 retak. Hah!! Free ja jatuh lam empangan tu...

Last kali sepakat kata naik Cameron ja.. Haa.. Ok gak. Lama dah aku x naik. Masa nai ikut Pulai.., ada tanah runtuh, ayaq dari bukit hat jatuh macam dekat jeram. Gulp!! Tapi alhamdulillah.. Semua ok.. (^_^)

Hek eleh... Dok lam hotel x rasa apa pun... Turun2 dpd hotel..., perghhhh bleyh tahan sejuk. Adoii.. Mencengkam ke tulang. Masa petang tu p pasar. Macam2 benda diangkut oleh Mama. Hehe. Aku try marshmallow celup coklat.. Lama x ngapp!! marshmallow... Huwaaaaa... Sedap. Hehe.

Malam tu..., ba'da Maghrib turun lagi... Nak tambah strawberi hat beli petang tadi. Then b4 balik..., Baba nak coq pisang.., dah kebetulan aku teringin nak makan strawberi celup coklat..., aku ambik laa satu.. Makcik tu kata ambik la nak yang mane. Aku pun pilih la.. Masa aku nak ambik.., anak makcik tu kata.., ke nak yang ni..?? Ade 4 bijik.. Eh!! Baru aku perasan. Yang lain semua 3 bijik. Dah tu aku ambik la hat mamat tu sua kat aku. Tq. Awak x hensem.., tapi awak maneh la... Kakakakakakaka. Rasa macam boifren aku lak yg bagi. Wargh3.

Haa... Pasai strawberi... Aku heran ngan Mama & Baba... Depa makan strawberi macam makan cucoq.. Ewww~~ Aku nak habihkan strawberi sebiji pun gigit 3 kali.. Macem. Kalaw ada coklat lama dah aku belasah...

Haaa... Tadi belagak kata x sejuk. Malam tu ka...., mengetaq aku. Damn shivering!! Pakai socks pun cm x dak function.. Huwaaaaa... Reja dok tjaga ja tengah2 malam ngan pagi buta. Sejukkkkk...

B4 balik..., p port makan aiskrim hat besa. KH Farm.. Crowded. X penah aku tengok orang ramai cm tu.. Hehe.


Here my Baba & Mama at KH Farm..


No souvenir dari aku.. Aku x dak partner nak p cari souvenir. So Karimah..., hg makan sayoq2 ngan buah strawberi ja la... Hehe.

Masa balik ingat nak p santai2 kat pantai makan pasembor kat Penang... Ohhh lama x pkena pasembor. Lau p Penang..., memang aku akan kecek Baba naik feri. Aku suka... (^_~) Bajet macam dok ataih Titanic aa.. Hahahahahaaha. Tapi sebelum tu p Parit Buntar. X beli apa pun.. Adoiii la mak ayah haku niyh... Aku dok lam reta ja... Layan kantuk lagi syoqqq.. Last kali nak p naik Titanic x jadi sebab dah lambat.. Kekekekeeke.

Mode: Home sweet home (^_~)

p/s: kinder bueno white choc sedap weyyy...


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment