Sunday, February 13, 2011

L-A-P-A-Q = LAPAQ

Taksat kolej aku menganjurkan "Earth Hour". Hehe. Kira 2 jam aku ngan Seha bergelap. Peeewiiittt.. <<---- apa kaitan..??


Lapaq nak mampuih kowt!! Woi!! Kafe gelap kowt..?? Aku pedulik apa.. Masak pakai gas, bukan pakai letrik. Gagagagaga.


P la kat kafe bawah tu. "Akak, nasik goreng u.s.a ade x..??"


"X de la dik.."


"Ape yang ade..??"


"Mi goreng, bla, bla, bla,..."


Yang pasti nasik x dak.. gilak ahh.. (T_T) Aku dah tahap starvation dah niyh..!!


Last kali decide.., jom kita p depan kat tasik. Sebelum tu.., pkena burger dolu.. Kang kalaw p teruih x bukak ka.., apa ka.. serungaih!!


Pas pkena burger daging special (Seha copp!! ayam special) kami mara ke hadapan.. Cewahh..


Gelap jugak. Huwaaaa... X sure bukak ka dak.. Last kali lepak depan PKK ja.. Lam setengah jam.., baru chow balik hostel (tanpa beli apa2)


Aku malaih nak tulih dah.. aku lapaq.. Huwaaaaa.. Memang la aku dah pkena burger.. Tapi selaku anak jati tempat keluaran beraih..., aku nak nasik!!!


(@_@) <<------------ muka bengong x dapat nasik

x siuman untuk seketika,
aku yang bernama munirah azmi

p/s: sapa yang tagged pic abg siwon kat aku..?? handsome kowt!! tq eh..

No comments:

Post a Comment