Monday, January 3, 2011

Back Again as Anak Perantau

Baby Blog,,, (^_^)

Aku baru sampai Kuis pagi tadi kui 6.45. Hehe. Gila best. Puaih hati aku lik umah. A a a a a. Pasni sentiasa berdoa bagi bola menang. Hahahahahahahahahahahaa. Walawpun malam tadi x bleyh tdoq lam bus. Kaki panjang, ruang sempit. Haru tui.. Hehe. Ngan sejuk. Tu la manusia. X sejuk hingaq, sejuk hingaq. Haih. Nasib baik la orang belakang aku tu understanding. Dia tutup air-cond. Tension dengaq aku geser tangan kowt. Hehe.

Apa benda yang aku wok lik dpd Kedah ke Kuis..?? Yaa.. Aku wok lik batuk. X penah2. Hehe. X kisah.. Janji aku bleyh balik. (^_^)

Dik Nan.......
Hepi b'day yg ke-4. P sekolah leklok.. Cu Munie saaaaayang adik Anan.

p/s: Btw, tahniah kat Bang Ngah Nanan & Kak Ayu yang dapat baby girl semalam

kembali berpijak di sini,
-munirah azmi

No comments:

Post a Comment