Wednesday, December 29, 2010

S

Minggu lepaih aku p mah Chaq ngan Mamat. Tapi aku sampai dolu. Heheh. Walawpun minggu ni bderet mid exam. Lantak. Aku kna p ambik Muzakarah Haji kat Mamat. By hook or by crook memang kna p mah Chaq. Mamat warning awai g. Lau dia p, aku x p, jangan harap dia nak tinggai muzakarah kat mah Chaq.. X aciiiii....

(tkeluaq tajuk sat)
Disebabkan kami penah layan cita My GF is a Gumiho, so bila henpon bunyi pon pakai OST cita tu la. Hehe. Then yang paling aku terfanatik bila jumpa Mamat, style rambut dia.

"Mamattttttt.... Rambut hang macam No Min Woo.. Aaaaaa... Suka3."

Haih. Sep bek dia sepupu aku. Lau dak maw jatuh chenta dah. Haha. Ya la. Set2 rambut panjang kot tepi (tu pasai aku kata dia gila2 kat post sebelum ni). No Min Woo ada lesung pipit dua2 belah pipi. Mamat pun ada lesung pipit. Tapi sebelah ja. Dah iras2. Kekekekekekeke. Ok la b.. Canyon jadi Bell, hang jadi No Min Woo Mesia. Hahahahahaha.

------------------HABEYH-------------------

Walawpun buku untuk mid-term aku bawak tym p mah Chaq.., aku x belek langsung. Hehe. X pa la.. Kurang2 semangat ada. Ngeee... Then bleyh la plak dok wat gila. Hari Sabtu tu kami kuaq p Sogo. Wey, dah la minggu sebelum tu aku p merata dah. TAR, Lowyat, ngan TS. Serabut tui! Tapi p jugak.. Beda2 lepas tension.. Duit bleyh dicari. Tengkorak hg la Munirah oiii.. Hehe.

Ingat nak p TS (ya laa.. untung2 bleyh jumpak pengarang jantung hati Seha sebab depa p dating kat c2. wiwiwiwiwi). Bila aku tya Mamat dia nak li apa. Dia kata kemeja. Aku x dak benda nak li. Tapi lau jumpa kasut aku nak rembat gak sebab kasut p kuliah ada 1 ja. Nak gak tukaq2 kasut. Haih. Kalaw p TS... Bila sampai Masjid Jamek nak kna tukaq tren. Then nak kna jalan g bila sampai Hang Tuah. Owh no!!! X kuasa nak bjalan. Ongkos pun mesti lebiyh sket. Pheww~~. So kami conclude x dak kepentingan p TS. Then Sogo pun menjadi pilihan.

Orang? X yah cita la.. Crowded bagan. Tapi majoriti family ramai la p Sogo. YES la katakan.. Yes? Apa yes? Adoiii la.. Year End Sales.. Tahap 70%. Wuuuuuiiii... Seronok. Akhirnya dapat gak aku beli kasut. Haha. Actually aku dok attack lama dah kasut tu. Telan ayaq lioq 2 3 kali. Last kali aku rembat gak. Hahahahahahhaa. Aku still nak cewi kat hampa. Kikikikikiki.


pandangan depan. hahahahahha

pandangan sisi dan belakang

Kalaw hampa perasan la... Agak2 hampa sebab apa tajuk entri aku letak huruf S ja? Hahahahaahhaa <-- devil laugh. Cuba tengok belakang kasut baru aku (yang still ada bau kedai). Ada hurup S. S stands for SIWON-sshi.. Akakakakakakakaka. *=P Tu ja motif utama aku nak habaq. Jangan marahhhhhhhhhh.. Hehe.

Mamat pun jumpa gak la kemeja dia. Hehe. Kira puaih hati la. Then blurr x taw nak p mana. Dok lepak dulu. Sakit pinggang kot!!


Sep bek ada henset canggih Mamat. Ada gak pic aku muncul kat blog seniri. Hehehehehe.

Then x tunggu lama. Chow aa. Eh!! Pasar malam. Beli la 2 bijik kek coklat kat anak2 buah kat umah yang x bleyh ikut Cu ngan Pak Ngah. Hehe.

Journey End.. Balik2 semayang, makan. Hah! Nikmat gila belasah nasik tym perut tengah keroncong nak mampuih. Masa p pasar malam tu lapik perut makan nugget ja. Hehe.

novelis cerita sendiri,
-munirah azmi

No comments:

Post a Comment