Wednesday, December 15, 2010

L-O-V-E

Kata orang cinta melengkapkan kehidupan.. Kata orang cinta itu menyakitkan.. Kata orang cinta itu pembakar semangat.. Kata orang cinta itu meletihkan.. Kata orang cinta itu mewarnakan dunia.. Kata aku..?? Cinta itu.... Tah. Aku pun x taw.

Kesimpulannya.., cinta itu keperluan fitrah seorang arjuna dan sunti untuk saling melengkapi.

Mungkin ini sajak orang bercinta...

Indahnya tika cinta membuai-buai perasaan,
Bertambah indah jika dikau yang menemaniku,
Hingga ke akhirnya..

Sungguh!!
Hatiku tertawan dengan kelembutan
Yang terpancar di sebalik hati 'tanpa perasaan' itu
Mungkin bisa membutakan panahan mata di sekeliling..,
Tapi tidak mataku…..
Kerana aku percaya
Mata hatiku tak mungkin ditipu

Hidup ini terasa kelainannya..
Bak kemilau cahaya
Yang memancar..,
Yang menerjah..,
Ke segenap penjuru alam..
Kerana…
Daku tercari-cari terang cahaya,
Yang mampu untuk mengusir..
Hati yang kelam tanpa cinta..

Kerana takdir-MU..
Aku.., aku
Terkelu…..

TERIMA KASIH CINTA..


Mama, Baba...

Happy Anniversary yang ke-24.. Semoga jodoh Mama dan Baba berkekalan hingga akhir hayat. Ohh!! Aku sangat jeles melihat Baba ngan Mama. Hehe. Macam biasa... Aku x bleyh bagi something yang surprise kat depa dua. *=,/ Tunggu la aku reja t. Insyaallah.. Semoga umoq depa panjang. Aamin.


AZMI BIN YUSOF
ROSHIDAH BINTI AWANG

sarang hae,
Munirah Azmi

No comments:

Post a Comment