Tuesday, November 2, 2010

Then October Passed..

Ashwaq ilaik baby blog... He. Opss!! Lupa lak bagi salam. Main terjah ja.. Assalamualaikum..

Haih. Rindunya kat u baby.... I harap u sehat... Hehe. Oktober? Apa cita ek....??? Sabtu lepaih aku p The Mines. Merilekkan pala otak.. Mesti laa.. Minggu 1st aku dah masuk library. Hehe. (bangga syiot). Kira tahap p library minggu 1st tu org kuat library x dan selenggara (apasai bahasa aku skema mampuih niyh..??? hahahahaha) buku laa. Eceh..

Hmm... Sebenaqnya walawpun hari ni dah 2 November.., aku still nak wish kat depa yg celeb b'day bulan lepaih.. Sori lambat wish wey. Aku bz laa... Line cam mengong ja.. Asai aku nak on9.., line mesti unavailable.. Bikin panasssssssss ja. Hehe. Anyway..


Mohd. Hakimi Ismail --> 7/10/2010


Oit, Kimi! Hepi b'day yg ke-21.. Panjang umoq, murah rezeki, hepi selalu. Aamin.. Kimi ni classmate aku. Aku jarang aa cakap ngan dia. Bleyh bilang ngan jari berapa kali aku cakap ngan dia sepanjang 3 tahun kami belajaq sekali. Dia ni pemalu sket. X kesah aa asai sempoi.. Apasai sem niyh x pakai kasut vogue hg beb? Haha.

Halimaton Sadiah Sepie --> 21/10/1988
Kak Maton.., hepi b'day yg ke-22.. Aku mintak maaf lau ada salah silap yang telah menyentap hati hang.. Semoga panjang umoq, murah rezeki, hepi selalu.. Aku cyg hg. Tapi bro hezrieq berebut gak ngan aku. Uwaaaaaaa *;'/

Muhammad Aimanuddin Mohd Rozli --> 23/10/1990

Man, selamat ulangtahun yg ke-20 no. Semoga panjang umoq, murah rezeki.. 3 taun aku bertapa ngan dia, hmm... Gila2. Yang tu ja aku bleyh kata. Haha. Sempoi jaa si Aiman niyh.. Siap panggey klon Fahrin Ahmad. Sekali pandang mmg la.. B'kali2 pandang sah2 lain. Hehe. Kembang kuncup idung hang org panggey Fahrin. Porahh.. Hehe.

Noor Asmahan Ahmad --> 31/10/2010
Penutup b'day bagi bulan Oktober. Hmm.. Sanah helwah yang ke-20, An. Panjang umoq, murah rezeki.. Aku cyg hang. Lama dah kita x jumpa.. Kapan mau ketemu ya, b..?? Heheh. Aku rasa kita dah kui jauh la.. Hmm.. Masing2 bz. Alasan yang paling konkrit aku rasa. X pa la.. Ada rezeki t kita jumpa..

p/s: disebabkan aku blogging kat cc.., aku x dapat nak mengupload pic b'day ladies & b'day guy. t ada masa aku upload pic depa..

** dah berjaya upload pic depa.. 3:27 p.m. 9/11/2010

Love,

Munirah Azmi

No comments:

Post a Comment