Monday, November 15, 2010

Oh! My Lady

Salam to all.. Dah lama x masuk sini. Hehe. Kalaw aku masuk pun.., semata2 belek baby blog kesayangan aku. Hehe. Melepaskan rindu.. Aku kan tuan punya blog yang caring... Hehe. Btw, aku lau sampai kat umah mmg lupa donia sket. Hehe. Aku sampai hari Sabtu lepaih kui 7.30 malam. Aku balik ngan Njang. Huhu. X yah naik bus. Yey!! Disebabkan internet laju gaban., peluang untuk blogging mesti aku ambik. Heheh. (baru aku perasan. banyak gila hehe aku)


Hmm.. Kali ni aku rasa aku nak share perasaan aku. Hehe. Bukan bab mi cintan k? Aku nak share perasaan bila aku tengok cita hero kesayangan aku berlakon, Choi Siwon. He. (^_^) <<-- muka jadi bling2 bila dengaq nama Siwon. Heheh. Ekhem! Boifren aku juga adalah salah sorang geng Super Junior, dan salah sorang member Super Junior M. Perasan syiott!! Macam la Siwon knai hang. Biaq kat aku la.. Asai aku x kacaw boifren orang len.


Seperti tajuk entry aku kali niyh.., tu la tajuk cita yang Siwon blakon, Oh! My Lady. Ni poster yang aku berjaya cari lam dunia tanpa sempadan a.k.a internet. (oh!! hensemnya Siwon.. *;) wink! wink!)


Aku x sure cita ni kuaq bulan bpa.. Tapi mmg confirm drama tahun niyh. Aku berpeluang (ayat yg penuh skema) tengok pun sebab ada ejen fanatik cerita ngan lagu Korea, Kak Fa. Hehe. Dia yang bagi kat aku DVD cita niyh.. Aku pun fanatik gak ngan cita2 Korea niyh... Tapi x la fanatik cm beliau. He. Kan Kak Fa, kan?

Aku : Best ke akak..?? (muka waswas)
Kak Fa : Best.. Awak tengok la dulu..
Aku : Oceyy..

Dalam hati aku tertanya2 gak. Pandai ka si Siwon ni blakon..?? Mmg laa.. Sebab selama niyh aku dok tengok dia menyanyi ja ngan geng Suju. Hehe. Dah kebetulan kuliah pun awai lagi.., sementara ada masa, x busy ngan assignments, maka naik tocanglah aku dok layan cita kat bilik. Siap overnight sampai kui 4 pagi. (X paaa sok tu klass start kui 10. Hehehehehe)

Main Characters:

Chae Rim --> Yoon Gae Hwa
Choi Siwon --> Sung Min Woo
Lee Hyun Woo --> Yoo Shi Joon
Park Han Byul --> Hong Yoo Ra
Moon Jung Hee --> Han Jung Ah

Perkara paling best mesti laa ada budak kenit yang blakon sama, macam Mia Sara. Heheh. Lam cita niyh ada 2 orang budak. Dari hasil ujikaji, analisis, dan eksperimen.., aku rasa depa 2 niyh mmg terer bawak watak dengan baik. Hehe. Congrats!!

Bang Joon Seo --> Kim Min Ji (anak ahnjumma)
Kim Yoo Bin --> Ye Eun (anak Min Woo)

Pasai cita ni jugak la aku siap b'tekak g ngan Amie. Hehe. Ropenya dia tengok cita lain.. Hello! My Lady. Patut la dia heran bila aku kata hero dia Siwon sebab hero lam cita tu Lee Ji Hoon. Heheh. Alaa... Tajuk nak sama, tu yg confuse sket uu (ayat cover. hehe)

Bermula saat aku tengok cita tu......, I'm in love with Choi Siwon. Hahahahaha.

Tapi masa mula2 aku tengok cita tu, agak nak lempang la ngan watak Siwon yang mengabaikan anak dia. Dah ada anak, dok act single lak.. Menyampah gila. Tapi sebenaqnya dia x la sekejam tu.. Bila Ye Eun ada depan mata, dia wat x kisah. Bila Ye Eun hilang dpd mata, pandai plak dia cuak. Hehe. So far.., Sung Min Woo sebenarnya adalah ayah yang baik. Hahah. X caya? Tengok pic bawah.

Tym ni depa p zoo. I loikee this scene. Hahah


So... Sapa x tengok g, p la tengok. Best gilerr! Salah 1 point of view yg ada lam cita niyh.., cinta x mengenal usia. Hahahahaha. *;) Ada soalan..??? Ekekeke

Sekian, terima kasih.

-Munirah Azmi, Moon Won

No comments:

Post a Comment