Tuesday, November 16, 2010

Meaning of Sacrifice

Hari ni saye menjengah lagi baby blog saye. Tepuk tangan.. Yeyyyy.. Saye ingin mengucapkan Salam Aidiladha kepada seluruh rakyat Malaysia.. Sama-samalah kita menghayati erti pengorbanan. Highlight sket. "Berkorban apa saja... Harta ataupun nyawa.. Itulah kasih mesra... Sejati dan mulia..."

Saat niyh aku terfikir.. Apakah pengorbanan yang telah aku lakukan? Hmm.. (Terdiam sejenak)

Sesungguhnya seekor lembu itu sangat hebat kerana disembelih tanpa menggunakan ubat bius.. Saat nyawa bercerai daripada tubuh.. Apakah rasanya...??


Well..., before it's too late to wish.. Let's use this moment to say....

HAPPY EID ADHA to all muslims all over the world.
Note: Above, the cow to sacrifice for tomorrow. Hehe~~

p/s: Jap g nak lik mah tok.. So aku rasa x nyempat aku nak ucap kalaw x post la ni. Sebabnya.. Aku nak tinggai Mr. Lap kat sana, bagi Amie jaga. Sementara nak tunggu warga kampung siap masak, aku nak taip assignment (penuh tekad dan keazaman)

Love,
Munirah Azmi

No comments:

Post a Comment