Saturday, October 16, 2010

KEMBALI BERAKSI..

Salam alaik, my baby blog.. He.

Macam biasa.. Malam ni Kedah vs Terengganu. Malam penentuan utk p semi-final. Kalaw skuad negeri tercinta aku menang malam nih.., jumpa dengan Kelantan. Insyaallah.. Pulun Kedah Pulun!!

cengey tui muka kenari niyh.. x padan ngan tecik. hehe

Malam ni sakan2 la dekat Stadium Darul Aman. Bila aku check official page KFS kat Facebook.., huih!! Sakan2. Siap dah beli tiket. Semangat tui.. Amed yg konon2 x maw p pun nak p gak malam niyh.. Haha. Baru semangat beb. Hg join p ketuk gendang sekali. Angkut 1 Kuin.. He.

Pesanan kat favourite players aku:


Hidup Badd!! Jgn bagi aku ngan Rosni frust
..
Jangan sia2kan tangan 'gam' yg Allah dah beri

Kawai pemain lawan habeh-habesan.. Jgn biaq tlepaih cmtu ja



Semoga Kedah beroleh kemenangan.. Aamin......... Aku dah x sanggup frust cm hari tu.. Owhh tidak..

P/s: Azmi Muslim.., kalaw menang malam niyh.., hadiah b'day esok..

Gud luck kat Skuad Hijau Kuning.. (^_^)


dari aku,
munirah azmi a.k.a tuan punya blog

---sign out---



No comments:

Post a Comment