Sunday, October 24, 2010

F-I-N-A-L S-E-M-E-S-T-E-R

Assalamualaikum..

Semalam aku x sempat nak ambik port pasai bola sebab aku dah sampai kolej. Aku nak tanya Chaq keputusan Kedah vs Kelantan.. Tapi aku tlupa. Tengahari tadi baru aku sempat tanya sebab keletihan malam tadi membuatkan aku lupa dengan bola. Masa tu bantai ngan katil yang aku nampak... Hmm.. Aku dengaq Kedah kalah 1-0. Never mind.. X dak rezeki. Cuba lagi taun depan. Pulun Kedah Pulun!! Kalah ka, menang ka.., aku sentiasa support Kenari..

------------------------------------

Okes. Habeyh muqaddimah.. Hari daftar budak AI hari Rabu... Tapi atas sebab2 yang x dapat dielakkan.., aku daftar hari Jumaat sekali ngan budak chegu (wat macam kolej niyh tok wan aku pengasasnya. hehe). Esok... Hari Isnin. Hari pertama semester akhir.. Waaaa.... X sangka!! Dah semester akhir. Semester depan.., selamat tinggal pupuku, Epah-chan. Berjuanglah hingga titisan darah terakhir. Agi idup, agi ngelaban.

Perasaan..??? He. Excited ranking paling ataih aa. Walawpun bola kalah.., x kan la semangat aku pun jatuh kan..?? Hidup mesti diteruskan.. (rasa frust gak aa bola kalah)


Tiap2 sem aku ada azam.. Azam sem niyh..

1- Azam utama yg x pernah ditunaikan dpd sem 1. X maw study last minute. Kuatkanlah semangatku ya Allah... Aamin..

2- Ada ja masa terluang, aku nak p library. Aku nak setel latihan ilmiah.. Huhu. X siap alamat x grad. Taun bila nak masuk u cm depa.. Haih. X bleyh jadi.

3- Jangan dipudarkan semangat aku untuk terus menuntut ilmu..

4- Dapat 4 flat. Macam mana nak achieve aku pun x taw agi. Tapi i'll try my best.. Sekali dalam 6 sem.. (^_^)

5- Mansuhkan C lam subjek macam depa nak mansuhkan UPSR. Hmm..

Tiap2 sem benda yang wajib kuaq kat exam slip result, hurup C. Haih. Kenapa C? C stands for Cemerlang.. Tengkorak hang Munirah oii.. Wat pala ayam.. Sem niyh aku janji x maw dapat hurup keramat tu. Macam mana aku berusaha untuk dapat A lam subjek hafazan yang aku x pnah dapat sepanjang 4 semester.., macam tu la aku akan pastikan aku x kutip C. Insyaallah.. (gila batak dapat A lam hafazan untuk kali pertama dan terakhir sebab QFQ sampai sem 5 ja. hahahaha)


Taun depan nak grad. Yey!! Doakan aku.. Final kat cni aku nak enjoy habeyh. Tapi x bermakna aku lupa ngan tanggungjawab aku lam pelajaran. Hehe. Akan kugembirakan hati Mama ngan Baba atas kejayaanku.. Aamin.....


X sabaq nak nek pentas <<--- plagiat ayat Apit.



tuan punya blog,

munirahazmi


_____blogger, chow cincau_____


No comments:

Post a Comment