Monday, October 18, 2010

BOLA, BOLA, BOLA...

Bila terpandangkan lambang ini...,



Allah selamat Sultan Mahkota
Berpanjangan usia di atas takhta
Memelihara ugama nabi kita
Negeri Kedah serata-rata...

Teringat pulak dekat lagu negeri yang dah lama aku tinggalkan.. Mana bleyh tinggai... Negeri cinta weyh.. Maksud aku, aku x nyanyi laa.. Menginjak usia ke angka 2, bermakna dah 3 taun aku x nyanyi. Kalaw dulu tiap2 minggu nyanyi time perhimpunan kat Dewan Besaq SMK Agama Kedah.. Hehe. Haih. Memories never erased..

Bismillahirrahmaanirrahim...

Alhamdulillah.. Kejayaan berpihak dekat Kedah Sabtu lepas.. Yey.... 25,000 orang membanjiri SDA. Pergh.. Ramai gilerr..

Hmm.., lusa Kedah vs Kelantan kat SDA. Live kat TV. Hehe. Sep bek spek aku siap sok. Lau x mesti 'buta' tym tgk game. Pheww~~. Heheh. Then 23/10 lwn kat Kelantan plak.

-----------------------------

Sabtu lepaih dah aku x berpeluang p sokong Kedah kat SDA.., aku layan N9 vs Perlis ja la kat TV. Aku sokong N9. Hehe. Sebab aku nak depa menang. Aku nak depa lawan balik ngan Kedah. Retu kalah penalti mmg aku x bleyh tima. Huk2.

"Bola!!" jerit aku lepaih tengok jam. Disebabkan Mama ngan Baba aku ngah santai tengok berita, aku masuk bilik date ngan tv lama.. Tiba-tiba..,

"Ish! Keturun belah sapa laa dok tengok bola. Macam dia laki dok seronok nak tengok bola". Erkk. Agak2 hampa sapa kata cm uu kat aku?? Puan Roshidah laa, bonda tercinta. Encik Azmi rileks ja... Hehe.

Aloo... Mama niyh.. X sporting tui.. Biaq la kat anakanda.. Heheh. Mama taw dak?? Amie tu pun layan bola na.. Geng ngan abang ipaq g.. Abang Ali. Mama ja x taw. Oupppss!! Amie..., 1 dunia dah taw rahsia hg.. Aku TERsengaja bocoqkan. Ekekekeke.


aku suka pic atas niyh.. hehe. cilok kat kfs. hehe. yaa. baddrol bakhtiar sentiasa comey. haha *=P
p/s: rosni.., jangan maqah aku. hehe


Papapown.., aku sentiasa sokong Kedah. X kira la menang ka kalah ka.., jiwa aku sentiasa ngan Kedah. Hijau kuning lambang kemegahan beb!!


BIAR JASA JADI KENANGAN.. WE STAND!!!WE SHOUT!!!WE PROUD!!!


(terfikir) --->Bila aku nak bleyh p tengok bola kat stadium taw.. Haih.

Pulun Kedah Pulun!! Gomo Klate Gomo!!

Tapi aku sentiasa ngan Pulun Kedah Pulun!! laa.. Hehe

Semoga Piala Malaysia 2010 jadi milik Kedah.. Aamin.....


.: blogger, sign out :.

No comments:

Post a Comment