Tuesday, September 14, 2010

EID 2010

Hari raya kali ni x la gempak sangat... Tapi ok la.. Agaknya keseronokan raya tu hilang seiring dengan usia aku yang semakin bertambah. Hehe. Teringat zaman aku kecik2 p kutip dit raya. Waa... Best gile. Perkara tu x kan berulang lagi.. Akan tersemat kemas dalam lipatan kenangan kehidupan aku. Heheh.



beloved baba & mama.. (^_^)

blur2 kat umah, aku ambik pic sendiri..

tym ni kat mah tok b4 lik umah.
sep bek dik nan ok

p/s: pagi2 raya mmg best. tudung semua jadi. masuk tgh hari dah mula rasa serebeh. petang tu confirm serabut dah..


Raya ke-2.., macam besa. Makan besar bersama keluarga. Semua family sebelah Baba ngan Mama mai umah.. Mmg best. Tapi yg x bestny.., family yg mai last minute (family ngah n njang) bateri kamera dah kong. Urghh.. So aku mmg x ambik pic depa.. Serba sikit yg dapat aku kongsikan..


welcome..


family tok chik

kids fun club *=P

tambah jangan x tambah...

ini semua pupuku yg sudah berkahwin..
belakang jag ayaq, bondaku..

dik nan rasa jari dik nan rasa buah anjot..

family pak lang
baju maroon, ayahanda aku


_END_

No comments:

Post a Comment