Sunday, September 26, 2010

3T- Tercengang Tengok Tajuk

Hari khamis minggu lepas aku kuaq p Tesco. Port utama aku wajib p.., singgah bookstore aa.. X beli pa2 pun x pa.. Bleyh baca sinopsis pun aku syok. X kesah aa.. Janji rasa enjoy ngadap buku2 hat tersusun kemas kat rak2 tu. Hehe. Kalaw x dan p bookstore mmg aku rasa x puaih hati. Haha. Mama mmg taw dah hobi aku suka p perabih dit beli novel tang tu. Dia bising gak.. Tapi aku wat x taw ja.. (ish3) Sejak2 ada dit lebih ptptn niyh.., aku x rasa bersalah ngat perabih dit beli novel. Huhu. Langkah kaki diayunkan dengan laju menghala ke destinasi. Wahaha. Aku pun mula belek novel2 yg bsepah kat c2 (tersusun sebenaqnya.. hehe). Tajuk yg menarik. Bini Aku Tomboy ke? Hahahahahahaha. Novelis mana la pilih tajuk cm uu. Hehe. Dengaq kasaq.., tapi tajuk tu tarikan sebenaqnya. Wawawawawa.


Then aku TERexcited sebab nampak novel Siti Rosmizah. Setakat 2 novel yg dia dah tulih,.. x penah mengecewakan lagi la. Kalaw aku beli dua2..., alamat kopak aa dit (kalaw hari aku sayang dit) Last kali aku rembat 1 ja iaitu novel seperti di atas. Best.. Mmg layan...

p/s: ton depan pas grad.., (insyaallah) aku p kutip balik novel2 aku yg telah p berhijrah kat umah pupu2 aku. he.

No comments:

Post a Comment