Tuesday, June 1, 2010

PD

Dah lama aku menyepikan diri dalam dunia blogging. Leka seketika dengan kesibukan kota kampus; proposal, research, kuliah, tutorial. Dan aku lupa bahawa aku adalah seorang blogger yang menyajikan cerita kepada tamu yang berkunjung ke laman penulisan aku. Maafkan saya...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Di kesempatan cuti Wesak yang lepas, apa lagi.., aku balik la.. Tapi aku balik takat Setiawangsa ja. Janji ngan Mamat. Jadual pengaturan hidup jadi padat derr.. Penat nak mampuih.. Tapi x kesah la.. Janji aku enjoy. Heheh.


Jumaat:

Petang e2, around 3.30 petang..., aku, amie, mamat, & chaq's family p menikmati sunset kat PD. Aduishh... Mengetaq kaki kami nak bkubang. Haha. Myb next time sebab x rancang awai2. Hmm.. Faktornya sebab nampak banana boat ngan storm. X tahan tui..


Sabtu:

Jam kui 7.30 pg, kami dah p joging (aku ngan amie x joging pun.., p men badminton ja). Balik dpd joging dah kui 10.30. Kui 12.30 kami kuaq. Yep2. Shopping tym. Huk2 (^_^). Kena shopping laa... Tapak kasut tgu masa nak lekang ja. Sogo. Wo3!! La ni tgh sale smpai 70%. Rancak.. Handbag yang beratus tinggai rm 40. Apa g...., rembat....... Malam tu pas Maghrib kuaq lagi p joging sebab pagi tadi anak2 sedara still x bangun tidoq (penat p PD kowt). So depa kemaruk nak main bola ngan Pak Ngah depa si Mamat.. Sampai rumah kui 11.00 malam.. Tidoq rancak gila sebab penat.


Ahad:

Pas Bang Chaq lik gotong-royong, dia ajak kami p PD. Emm.., Port Dickson or should i say Perfect Day? Haha. Mamat x bleyh join. (Cdeyh la plak..) Lau dia ada maw gak aku ngan Amie naik storm sebab ada body guard. Wawawawawawa. Kanak2 turun kat pantai awai g. Adushh.. Panaih pun depa x kira dah. Pakai redah jaa. Aku pukui 5 baru turun. Tu pun matahari terik g. Hanget dah muka haku.. Tym aku turun tuh.., ayaq pasang. Best.. Aku try praktikkan ilmu 'buoyancy'. Tapi bila ombak menghentam.., x bleyh menten terapung dah laa... Ayaq masuk hidung. Maw pedihhhhh... Kaw punya. Haha. Kami hanya naik darat lepaih pukui 7. Hehe. Penat gila. Dah la hari Isnin kelas aku kui 8 pagi. Lau x bangun mmg masalah besaq. Hehe. Aku sampai kolej kui 10.30 malam. Then aku p bilik Epah ambik bahan latihan ilmiah yang aku kirim kat ngah. Pheww~~ Fenat daa... Tima kasih kpd Ngah aku kerana bagi ambik bahan rujukan, tima kasih kat Mama ngan Baba kerana tolong photostat, tima kasih kat Epah kerana x lupa membawa kertas tersebut. (^_^)



-munirah azmi

No comments:

Post a Comment