Friday, June 18, 2010

Maafkan Saya Ustaz..

Kenapa aku x taw kelas start kui awai..???!!! Babi aa.. Sudah... hari Jumaat cni nak menagmuk lak hg.. Enough la.. Ok!! Ok!! Aku cuma nak muntahkan rasa geram yang bermaharajalela kat hati ni ja k?!
Aku, Munawwarah, ngan Kak Ton x masuk kelas sebagai ending dia.. Untuk menghilangkan rasa sebal, p print gambaq kat kiosk. (tahap hepi naik la 2%). Tadi semua muka muncung beb. Terkilan dengan sifat enau dalam belukar.. Depa ja nak pandai. Huh. Manusia cap apa aku pun x paham. Dah la gua tertunggu2 kelas Fiqh Jenayah. Ready depan pintu klas.. Alih2 kelas dah start kui 10.30.. Sudahnya aku my cc.. Melontarkan rasa x puaih hati aku.. Dah la tadi ada insan goblok nak berebut tajuk asgmnt ngan aku. Ok, FINE!! Aku mengalah.. Bila dah adjust.., wat perangai plak x maw roger kelas kui berapa.. Aku sakit hati tui aa....
__________________________________________________
Aku : Wey, aku rasa serba salah dow x masuk kelas.. Dah la Ustaz taw nama aku..
Muna: Abes..?? Ko ingat aku x serba salah la.. Ustaz kenal aku gak.. Aku rasa pelik la.. Selalunya mesti ustaz sebut nama aku, suh baca kitab. Hari ni aku x baca kitab.
(Kak Ton hanya gelak)
Aku : Taw x pa.. Siap ada nama glamer Musyarrifah g.
Nak masuk kelaih pala otak la kan.. Dah lewat setengah jam dah. Taik tui. Apasai aku suka jadi mangsa teraniaya..?? Aku kera sumbang..?? X.. X pa la. Nak wat cna.. Benda dah jadi. Let bygones be bygones... Huhu.
___________________________________________________
Kepada: --->> الأستاذ شهداء بن محمود
Ustaz, saya mintak maaf sebab x masuk kelas. Bukan x maw masuk tadi.. Tapi dah terlajak sampai kui 11 dah. Lepas ni kesilapan teknikal x kan berlaku lagi cam hari ni. Aamin.. Harap Ustaz maafkan..
Daripada: -->> منوّرة بنت ذوالكفلي
منيره بنت عزمي
حليمة سعدية بنت شافعي
____________________________________________________
SIGN OFF

No comments:

Post a Comment