Thursday, May 13, 2010

Current Disease

Salam blog aku... Cian kat hg.. Terabai banyak perhatian dengan tuan sendiri. Sorry laa.. Aku di luar mood untuk blogging. Aku x p daftar nak buh wireless pun sem niyh.. Aku malas la.. Perasaan tengah kusut. Uwaa... Sob3. Emm.. Aku nak cita kat hg niyh... Aku x tahan nak tanggung penyakit ni sensorang. Maw mati aku.. Argh...

Sejak hari aku daftar masuk sem baru...., penyakit niyh serang aku... Lau serang sket2 x pa gak.. Serang banyak... Jantung cm nak bercerai dpd tangkai dia. Cam nak meletup pun ada... Aku x taw nak wat cna.. Nak jumpa Mama ngan Baba.., raya nanti la jawab dia... Sem niyh aku x dak mid semester break. Tidakkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!! (jerit nak TERhisteria la pulak dah...)

Tapi aku x bagitaw pun aku sakit apa kat hang... Aku sengsara niyh... Hang besa dengaq penaykit sengsara menanggung rindu dak...?? Mesti penah... Haa... Aku la tu salah sorang. Aku rindu kat semua... Mama aku, Baba aku, abg, Tok aku, pupu2 aku, anak sedara aku... Semua la... [berapa banyak aku daaa. suka hati la.. semua tu aku punya... kena bolot la.. he. aku tamak kasih sayang oo... jgn memain.. haa]

Aku ingat cam nak balik p mah Chaq minggu niyh... Tapi x bleyh... Busy sket la... Minggu depan may be aku fly p Setiawangsa ot.. Hui... Kalaw bleyh jumpa Chaq..., surut sket penyakit aku.. Hmmm... Lega sket hati aku bleyh cita kat hang.., walawpun dendam kesumat penyakit aku sentiasa membuak2. Walawpun penyakit niyh membuak2 menendang jantung... Aku kena kuat sebab aku TERpaksa tahan.. Doakan aku sihat walafiat.. (^_^) X tertanggung ngan penyakit normal niyh. Hehe.

-munirah azmi

No comments:

Post a Comment