Friday, February 19, 2010

SATE owh SATE...

Akhirnya.. Plan hari ni berjalan dngan lancaq walawpun siang tadi kami ada exam. Alhamdulillah... Plan apa..?? Makan Sate Kajang Haji Samuri. Org mesti kata "Lu poyo la beb. Cam x penah makan sate kajang. Ha3. X kesah laa org nak cakap apa. Janji best sebab makan free. Huhu. Hari ni Lokman belanja kami satu kelas makan. He.. Bagi insan yg suka tibai sate.., mesti la akan kata conok3. Tapi ada 4 org yg x dapat involve. Hurmm.. Kami sampai kat c2 kui 8:20 malam.

menggoncang iman aku..., gulp!!


Before kami mentelaah..., (mentelaah ka? hahah) mesti la have our Maghrib.. Solat kat Masjid Jamek Kajang.. Huhu.



masa dah sampai kat masjid. semua poyo cakap "eh ko ke yg drive..??" jawapan aku- blahhh.. aku ambik gambaq ja. mwahaha..
p/s: penat lokman drive., aku dapat nama. heheh.

kat tempat parking reta b4 maghrib..
p/s: hat paling depan 2 org tu bkn kembaq.., depa boria. kui3.

Bab makan.., aku memang expert.. G pun lama dah x pekena sate kajang. Tym Mama ngan Baba my retu pun x nyempat nak makan. Dah la lama x belasah sate.., org belanja plakk, bertambah2 selera aku pelangkung makan. Ha3. Aku x kira dah. Depa nak kata apa pun kata la.. Aku peduli apa. Janji perut kenyang... Then Zul plak sponsor kek. Aku just calit blueberi ja. Sengkak makan sate. Heheh.

thanks for the cake sponsor, zul. huhu


Aku mmg gila sate. Tapi ada lagi yg lebih gila3 sate. Kui3. Syaket belasah penuh satu genggam lidi tangan dia. Dasyat gilak aa dia sorang. Dia la tekong champion makan sate. Tahniah diucapkan kepada syaket. Kui3. Bagi geng perempuan.. Kak Ton adalah ranking pertama dengan 17 cucuk, diikuti aku 13 cucuk, n Tika 10 cucuk. Hahahahahaha. Tym mula2, dak2 pmpn still segan nak makan. Sampai la Lokman cakap, "Makan.. X yah malu2. Tgk Kak Ton ngan Moon." Ha3. Ain ada cakap.., "Huh.. Moon ngan Kak Ton x dengo suare dah". Aku gelak ja. Kak Ton cakap kat aku sebab aku dok setentang ngan dia.., "Aku makan x nyempat dah nak ambik gamba niyh". Hehe. Taw x pa.. Perut kira dulu..


yeah.. sama2 kita teliang pala ngadap kamera b4 sate sampai...

tym ni tgh tggu waiter hantaq order. muka tengah lapaq nih.. heheh.

baca doa dulu b4 makan...

3 musketeers: ala2 topeng H1N1
kimi: muka series
syaket: x pandang kiri kanan (baik layan sate lagi sodapp)


Dah beres makan.., dok nyembang2 gelak2 sat tera sate nak turun masuk perut. Then chow aa. Kebetulan kat luaq tu cam ada ekspo. Nyempat la sat dok pusing2. Aku usha 1 gerai ja. X larat jalan (kenyang punya pasai. he..). Pas uu ada la khemah. Apa g.. Ambik port plak kat c2 dok ambik gambaq, tukaq2 cerita tera nak tggu geng hat p skodeng2 gerai tuh..


mulut depa sama pattern daa..wahahahaha.

with dayah a.k.a yaya, masya, piqah, & syila..

have a picture with big bro, lokman.
p/s: thanks beb.
Depa 2 org ja yg pakai baju kaler coklat.... Sedondon la katakan. Heheh.

Syila mcm besa la.., "Moon jom ambik gamba.."
p/s: wey, syila.. aku rasa pic aku dah bsepah kat hg.

"Janji rock!!" Tu mmg trademark dah kalaw ngan Ubai.


Kenyang perutku dengan santapan sate yg disajikan.. Alhamdulillah... Thanks kat Lokman sebab kami disuruh tulong makan ja.. Aku no hal beb!! Nyummy, nyummy..

p/s: Man, pasni lau nak belanja g.., aku terima dengan hati terbuka.. Anytime. Ngee~~ Tq once again (igt senang ka nak makan free. ha3)


M-Y -S-T-O-M-A-C-H- F-U-L-L-E-D


-tuan punya blog

No comments:

Post a Comment