Thursday, February 18, 2010

I LOVE SWEATER...

Aku rasa la kan.., kalaw orang tengok sweater, x dak pa2 effect pun. Tapi mata aku lain. Penuh dengan nilai estatika. Ha3. Aku suka tengok corak2 sweater yang orang pakai, then i'll judge it. Cantik. Besa ja. Sporty. Simple. Unik. Mantap. Sempoi. Mungkin tu laa antara komen yg penah kluaq kat hati aku. Heheh. Ada 4 sweater yg selalu jadi pilihan aku. Hmm.. Haha. (terima kasih kpd Seha n Alia kerana bagi aku cilok sweater depa. 1 ja sweater aku sdn. bhd.) Maka dengan ini jadilah aku model kepada sweater2 berikut.....


grey + purple + light grey

kaset kaler hitam tanah putih (ala2 taik cicak)

dark blue + light blue (quiksilver)

merah kelabu (deep excessive)

Oleh e2.., cintailah sweater kerana aku bleyh menilai ke'cun' an & ke'hensem'an sweater anda semua.. Heheh. Setiap design yg korang copp!! tu ada makna yang tersendiri. Ok? ~daa

p/s: sok aku exam start kui 9 pagi. huhuh. 1st paper. doakan aku. Aamin...


-tuan punya blog

No comments:

Post a Comment