Monday, February 8, 2010

Ada Rupanya...


Kamera Erah aku dah belek. Hampeh.. Pic(s) aku mcm ngan apa g. Kah3. Kamera Syida aku check.., x dak gambaq yang okey melainkan yang memang poyo2 belaka.. Semalam aku p kat Kak Ton nak ambik gambaq (sebab hari Jumaat tu dia pecut marathon balik Pahang). Dia dah copy pic lam kamera Kak Bai. Owh.. Rope2nye pic aku hat ketahuan bertapa lam kamera dia. Kui3. (Ceronok) Ingatkan pakai x dak dah.. Heheh.

So kali ni aku (tuan punya blog) gipang nak buh pic beliau sendiri. Hari tu aku dah download pic depa.. Kali ni turn aku la plak kan..? Hue3.


Bila dah sampai kat port picnic

a part of my classmates..

Tym ni aku nak blah.. Then Syila wat ayat sdey plak..
"Aku x penah ade gamba ngan ko"
So aku selaku vip pun tunaikanlah permintaan beliau..

Adakah bahuku kelihatan macam bantal wahai Kak Ton..?? Mwahaha

With Munawwarah Zulkifli

Pic ni aku yg jadi camera girl. Mmg berbakat. T bleyh bukak kedai gambaq. Hahah

Aku ngan Syila, Kak Ton, Pika Mardi, Tika, & Muna

Peace! from me
(No need for war. But arguing.., maybe sometimes. Haha *=P)

No comments:

Post a Comment