Friday, January 22, 2010

Rempah Ratus Kehidupan

Mengadap panorama B.O.T; parcel setentang dengan aku. Hmm.. Dah banyak tingkap btukaq jadi kaler hitam. Bleyh bilang ngan jari ja bilik mana x tidoq lagi.


"You are registered successfully"


Woooo........... Seronok la plak.. Intenet laju. <<--- prakk niyh.. hehe. *=P


Hmm.. Dah pukui berapa dah niyh.. Aku x tidoq2 g. (lepas tension siang tadi kowt.. agaknya laa. hehe). Januari 2010 baru saja bermula.., tapi ceritera (cam lagu jaclyn victor) dah memulakan diarinya pada tahun baru ni. (apa benda aku ngarut niyh..?? ades..) Sebenaqnya aku agak tertarik dengan tragedi yang berlaku pada 5 Januari lepas.. I mean tertarik nak taw.. Macam mana tertuduh melakukan sampai macam tu sekali..? Tapi aku still rasa saudara Rashidi Ismail tu x bersalah. Walawpun bukti cukup untuk menyatakan dia disabitkan bersalah.., mungkin dia berhalusinasi? Tah laa. Hanya Allah yang taw..


Hebatnya kasih sayang ibu.. Walawpun anaknya dikawal ketat.., dia masih mampu mengusap pipi anak kesayangan. Adoi... Hati siapa yang x tersentuh..?? Sedangkan baca paper pun dah tersentuh hati.., orang awam yang tengok 'live' tu lagi la kan..?? Huh.. Macam mana agaknya perasaan sang ibu..?? -Aku x dak jawapan untuk soalan tu-


Apa2 pun.., kalaw bukan salah dia, tunjukkan kebenaran-MU ya Allah... Dan jika sebaliknya.., berilah hukuman yang setimpal terhadap tertuduh.. Tapi kan.., apa motif tertuduh wat cmtu...?? Kita tggu 19 Februari nanti. Okes..??

~ngantok~

No comments:

Post a Comment