Thursday, December 3, 2009

SPECIAL FOR NOVEMBER..

la niyh dah bulan disember.. hurm.. aku mintak maaf banyak2 kat semua yg sambut bday bulan lepas.. aku x nyempat nak wish. sorry bangat.. ramai sgt yang celeb.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


4/11 & 6/11 - syifa a.k.a kakak & sulhi a.k.a anchik
cu x nyempat nak li present la kat hampa 2 orang. sori eh? lau ada rezeki.., cu beli. hepi belated b'day yang ke-8 kat kakak, ke-9 kat anchik. semoga panjang umoq, murah rezeki. jadi anak solehah n soleh kat umi ngan abah taw..

21/11 - muhammad amiruddin mustafa a.k.a amed
my bestfren in high skol. hepi belated b'day kat hg jugak. yang ke-19. panjang umoq, murah rezeki, unlimited hepi walawpun stres ngan problem yang x penah habeyh. hehe. alamak beb.. cakap nak jadi ahli fizik yang berjaya.. hahah. tapi dah jauh menyimpang.. adeyh.. skang ubah angin ambik ict plak.. benar2 x faham. tapi x kesah la.. asaikan berjaya lam hidup. dah x jadi ahli fizik.., jadi la softwear engineer seperti yang diimpikan. semoga impian tercapai. aamin... (bila nak pow dit hg taw..??)

24/11- karimah binti zakaria a.k.a amie
pupuku amie telah menyambut ulang tahun beliau yang ke-19 jugak. (bpa kali aku nak wish daa) haa... panjang umoq, murah rezeki, & bsabar tempuh dugaan hidup. aamin.. hang belagak ea.. mentang aku x bleyh jadi mentara kat kenuri ngah. x pa.. x pa. nti aku cuti 3 bulan, hg melangut p kuliah plak.. hehe. bila nak lahap kfc beb.. i'm having my starvation. cheezy wedges. waaaaaaaaaaaaaaa... pupu, janji aku x maw tabligh. semoga bahagia lam hidup.

29/11 - wonderful gift, roshidah awang
happy belated 5oth birthday to my beloved mama.. may Allah bring happiness to you immortally. i love you, mama. i want to be your solehah daughter.., make u proud of me as i'm proud that i'm having u as my mama. you're the best mama in the world & akhirah.. semoga Allah pelihara mama daripada bala & fitnah dunia yang x diingini. panjangkan umoq mama agar aku diberikan peluang untuk membahagiakan mama.., seperti mama membahagiakan aku. jasa mama besaq sangat.. x mampu & x kan mampu aku balas. jangan Kau jemput mama sehingga akhirat. benarkan aku menjaga mama seperti mama menjaga aku saat aku melihat dunia. aamin ya rabbal a'lamin....

30/11 - ahmad awang a.k.a njang mat & mahaiyadin awang tahir a.k.a long man
belated b'day kat pak long n pak njang aku.. njang yg ke-52, long aku x bpa sure.. sorry long.. x nyempat nak wat kaji selidik.. ampunn.. hehe. semoga hubungan aku ngan pak2 sedara aku berkekalan hingga ke akhir hayat. aamin.. sama macam yg lain jugak. semoga long ngan njang panjang umoq, dilimpahkan rezeki yang melimpah-ruah, dan bahagia dunia & akhirat. aamin.........

No comments:

Post a Comment