Tuesday, November 24, 2009

Wargh!!

aku selamat sampai bumi queda pagi sabtu kui 4 pagi. bapak punya penat.. ngan pening muntah siap. haha. (sejak bila aku mabuk naik bus aku pun x dapat detect). tu yg x suka tu. i hate bus maa.. fobia + trauma dah niyh. actually aku nak update blog.. tapi tenet kat rumah dengki.. x bagi aku main. cm nak tampaq ja line x dak. eiysh.. ni pun aku borrow tenet kat mah pak njang aku. waaa.. aku dah la plan banyak nak menghabeskan masa kat tenet. sakit ati tui. huhu.
hari ni b'day pupu aku.. KARIMAH BINTI ZAKARIA. tapi kami x wat kek pown. makan besaq ja. hehe. kira ok la tu..
di kesempatan aku ngadap tenet niyh.., aku nak mgucapkan hepi b'day yang ke-19 kat hg. semoga panjang umoq, murah rezeki, n success lam idup. aamin...
hari tu hang kata tingin nak makan kfc. kriuk2 perut aku.. teringat kat cheezy wedges. cedapp wei.. aku nak ajak hg kuaq gak sebab aku nak li 9 nyawa novel baru. bukan paa.. duit ngam2 ja beda li novel. hehe. satgi lau tguna p beli benda len. melangut la aku.. hehe.
=> ngerti deyh.. gilak novel punya pasal.. huhu

No comments:

Post a Comment