Saturday, September 19, 2009

SALAM AIDILFITRI...

Ramadhan dah melabuhkan tirai. Aidilfitri menjengah tiba. Di kesempatan ni, aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kat semua yang mengenali diri aku. Maaf atas keterlanjuran kata2 yang mungkin mengguris hati perasaan hampa sama ada yang x disedari atau disedari, yang x sengaja atau disengajakan.. 0-0. Semoga Aidifitri kali ni membawa seribu pengertian kepada kita semua. InsyaAllah. Aamin...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Especially to endless couple.., my beloved Mama, Roshidah binti Awang & my beloved Baba, Azmi bin Yusof..,


Munie mintak maaf atas semua kesalahan yang telah Munie lakukan sepanjang 19 tahun Mama ngan Baba besarkan Munie. Terima kasih atas semua jasa dan pengorbanan Mama, terima kasih atas semua jasa dan pengorbanan Baba dalam membesarkan dan mendidik Munie. Tanpa Mama ngan Baba.., Munie x huni alam ni.. Terima kasih Ma... Terima kasih Ba.. Terima kasih sangat-sangat. Halalkan makan minum Munie bermula daripada setitik susu sampai la ni. Doakan Munie sebab Munie nak jadi anak solehah Baba ngan Mama. Semoga Allah panjangkan umur Mama ngan Baba, murah rezeki, dan tabah menghadapi hidup. Ya Allah ya Tuhanku.., berikan kesempatan dalam hayatku untuk membahagiakan ibu bapaku.., sepertimana mereka membahagiakan aku..... Lindungilah mereka daripada mala petaka dan bala bencana dunia. yang x diingini. Sesungguhnya.., aku belum puas mengecap kehidupan bersama mereka.. Perkenankanlah pintaku ini Ya Allah... Aku mohon pada-MU...

X dilupakan juga kepada family besar.. Tok Misah tok kesayangan.. Mahaiyadin Awang Tahir & Hasnah Othman, Fadzil Awang & Noliah Mohd Hussin, Siti Rohimah Awang, Ahmad Awang & Siti Fatimah Dusinih Abdullah sebagai pak2 menakan ngan mak2 menakan hat best..

Pupu2 aku hat x bleyh blahh.. 16 orang semua sekali. Campoq aku jadi la 17. Woi x kan aku nak tulih nama hampa semua kowt?? Merap la.. Adehhh.
Pupu2 yang dah da family.. Kak Long + Bang Long, Kak Chaq + Bang Chaq, Bang Chik + Kak Ellis, Kak Cik Jidah + Abang Ali.
Pupu yang bakal b'kawen raya ke-4 & ke-5 niyh.. Bang Cik Medi + Kak Hani, Kak Widad + Abang Fakhrul..
Pupu2 yang lagi kamceng ngan aku... Cik Ceah, Kak Chique Peah, Kak Iman, Kak Diah, Mamat, 'Ammar, Amie, Epah, Ilah, ngan Cah.

Anak2 sedara aku seramai 12 orang.. Woi anak2 sedara aku.. Cu mintak maap.. X larat nak tulih la nama hampa.. Selamat Hari Raya... Cu nak duit raya gak...

Roomate aku hat hampeh nyoq wal sengal nak mampos.. Weng je korang ea.. Hehe. Tapi korang memang understanding abes aa. Wa salute same korang.. Wuik!! Aku x sabao nak dok parcel baru P9. Ha3. Pasni kita x dok ah di bawah naungan langit biru.. Sob3. Sempena hari mulia niyh.., aku mintak maaf banyak2 beb.. Mana yang aku cakap secara overdose yang telah mengguris hati korang, melepaskan geram kat korang atas kesalahan orang lain.. Ampun maaf aku pinta.. Mak ngan ayah angkat kat Sungai Besar, Selangor ngan Sungai Besi, KL. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin dpd Moon.

Lastly.., for my dearest WANTED PERSON yang sentiasa bertakhta kat hati aku...

Musliyana Salma Mohd Radzi. Selamat Hari Raya.. Mana yang aku dah buat silap.., (mmg dah wat pown..) aku mintak maaf. Hobi aku kan buli hang.. Hehe. Hang kena paham... Tu reja part-time aku. Raya my umah wey. Aku tunggu depan pintu pagaq. Bentang red carpet siap. Heheh. Maaf zahir batin, Nan.

Mohamad Hafiz Baharudin. Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Aku mintak maaf kalaw ada kata2 aku yang menyakitkan hati hang sepanjang kita kenai. Sorry sangat2. Thanks for everything you've done. *=P


SeLaMaT HaRi RaYa AiDiLFiTri
Kepada semua Muslimin dan Muslimat all over the world..
MaAf ZaHiR & BaTiN



No comments:

Post a Comment