Tuesday, September 1, 2009

Hari ni sampai 2 minggu lagi..

Ramadhan still Ramadhan.. Posa tetap diteruskan. Terawih tetap terawih. Tapi bermula hari ni sampai 14hb nanti.., aku ada peperangan ilmu.. Cewah. Peperangan final exam laa. Ada la gap. Tapi setakat selang sehari ja laa. Tu pun kira okey laa. Exam aku majoriti petang.. Yang pepagi buta..., 2 subjek ja. Alhamdulillah.. Kena dak2 lain, pagi ada, petang, malam siap. Pergh.. Ingat robot ka apa. Hehe. Kali ni mmg tough sebab hari Sabtu pown da exam. Haa.. Aku la tu. Konon2 nak balik lepak mah pupu aku kat Semarak, layan anak2 sedara. Hemph.. Hampeh. 2 minggu bturut2 aku da exam hari sabtu. Hari sabtu pas exam tu..., dah selamat dok kat Queda dah. Cececeng.... X sabau aku. Jerih wei jerih.. Haru tym pala otak dok teringat kat umah ja. Gawat, gawat. Tadi subjek 1st exam.., ba. Not bad... Fenin gak la my pala. Huhu. Papa pown.. Gud luck kat aku.. Hampa pn doa la sama kat aku. Jangan lupa noh... Aamin........................~~~

No comments:

Post a Comment