Thursday, August 27, 2009

Kali niyh...

Malam ni patutnya aku menghabiskan masa merapu rapan ngan roomate aku. Heheh. Tapi kami cam mandom ja. Al-maklumlah hujan.. Kesejukan yang mencucuk tulang belulang dapat dirasai. Eh, apasai aku rajin masuk blog plak nih?? Aku pun x taw. Kalaw mud nak tekan papan kekunci laptop sampai.., x dapat ditahan2. Hmm... Actually, aku rasa apa eh?? Tah la. X taw nak cakap yang mana satu menduduki carta teratas perasaan aku. Wahaha. X bleyh blah... Aku rasa sedih, sayu, rindu, rindu gila, rindu gila2, rindu tahap gila. Kenapa faktor ini terjadi?? Mungkin rindu yang membuak2 kat rumah.. Missed my beloved Mama, Baba. Yang tu paling ketara. Ya laa.. X balik umah tym ramadhan niyh.. Teringin gile nak bukak posa di rumahku kat utara tanah air. Lagipun.., lama aku x dengaq Mama bletiaq kat aku, Baba perli kat aku. Hehe. Kadang2 rasa nak teriak ja (teriak deah pun...). Nyesai. Apasal laa aku bleyh blajaq jauh dari mak pak?? Takdir Allah kan.. X pa.. Aku terima. Tapi kali niyh..., aku akan pastikan derita 2007 terbalas. InsyaAllah. Aamin...

No comments:

Post a Comment