Thursday, August 27, 2009

DIA

Dia insan istimewa di hatiku. Dia lain berbanding lelaki yang pernah aku sukai. Bukan niat aku nak bandingkan dia dengan mereka. Bukan juga niatku untuk memuja dia. Siapalah aku untuk memuja dirinya?? Aku x pernah pinta dia hadir dalam hidupku. Langsung aku x pernah menduga sama sekali. Tetapi..., keberanian dia membuka pintu hatiku yang keras itu sedikit sebanyak mengubah tingkahku yang kasar. Kau memang berani. Sudah lama aku berfikir. Jika selama ini ada lelaki yang sesuka hati memanggilku panggilan sayang, maki hamun yang akan kuhadiahkan. Panggilan sayang itu tinggi nilainya bagi diriku. Kerana sayang itu dizahirkan dengan sifat yang tulus di hati untuk pujaan hati. Tetapi sebaliknya dengan dia. Aku tidak memberikan kata-kata lancang itu terhadapnya. Aku hanya abaikan.. Seolah2 mataku tidak nampak perkataan itu. Aku sangat hairan... Kuasa apa yang telah diberikan olehnya?? Jawapanku.., ENTAH...
<<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>
Saya mungkin x selalu mengungkapkan kata sayang kpd awak. Saya mintak maaf sangat2. Mungkin cara kita berbeza.. Tapi saya nak awak taw something.. I'm very happy to have you. How much I love you..?? I didn't know how to answer. But you got the place after my beloved Baba & Mama. May Allah bless you always..

No comments:

Post a Comment