Wednesday, July 29, 2009

ATTENDANCE

Cerita lapuk... dpd aku Sem 1 agi. Skang ni da Sem 3. Jangan la bangang sangat... Pikiaq hampa ja.. Kira hampa ja. So, aku ni x yah sign attendance aa..?? Pala hotak aih.. Alert la sket.. Umoq kui btambah.., maka otak pun kui b'tambah la.. Buat kurang ajaq kat orang nu. 1.. Kang kalaw aku wat......... Ingat sampai mati kot... Apa ingat aku ni tunggui kayu ka?? Dah beres attendance hampa.., passing kat student laki.. Check la dulu.. Sapa student pmpn yang x sign lagi.. Masuk hari niyh.., dah 3 kali aku p tanda kat lect. Woi.. Kalaw sekali x pa aa.. 3 kali wey.. Melampau gaban aa cni. Aku sabaq lama dah.. Jangan bagi aku lampiaskan dengan ayat kurang hajaq aku kat hampa. Jangan cipta api dengan aku.. Aku da malas nak jadi cam dulu.
Satu g ya.., Kalaw aku wat reja..., aku x habaq kat orang. Janji on time submit assignment.. Jangan TUDUH BABI BUTA kata aku x wat... Sebab ending dia.., aku yang nak kena sudahkan semua reja hampa!! Mulut jangan KURANG AJAQ, ok?! Aku x kacau hidup hampa.., jangan SAMA SEKALI kacau hidup aku.. That's all..

No comments:

Post a Comment